חשד: חיפוי זכוכית הוסרה ממרפסת באשדוד, בן 7 נפל ונפצע אנוש

הילד נפל ממרפסת בבניין מגורים ברובע ח' שבעיר. הוא פונה לבית החולים אסותא כשמצבו מוגדר אנוש. החשד: חיפוי הזכוכית של המרפסת הוסר במהלך שיפוץ. עובדי חברת ההובלות עוכבו לחקירה. בית החולים: "נשקפת סכנה לחייו"

זמן צפייה: 01:27

ילד בן 7 נפל אחר הצהריים (שני) מגובה ארבע קומות בבניין מגורים ברובע ח' שבאשדוד. הוא פונה לבית החולים אסותא שבעיר כשמצבו מוגדר אנוש. נסיבות האירוע טרם התבררו. המשטרה פתחה בחקירה.

לפי עדי ראייה ושכנים, חיפויי הזכוכית הוסרו מהמרפסת כדי לאפשר הכנסת חומרי בניין לקראת תחילת שיפוץ בית המשפחה - ואז אירעה הנפילה. עוד אמרו עדי ראייה כי זמן קצר לאחר האירוע הורכבו בחזרה חיפויי הזכוכית. עובדי חברת ההובלות עוכבו לחקירה. ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסותא ילד בן 7 במצב קשה עם חבלה רב-מערכתית".

חובש רפואת חירום במד"א דודו חנונה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד מחוסר הכרה לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל קיבועים ומתן תרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים".

בית החולים אסותא אשדוד
בית החולים אסותא אשדוד | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מבית החולים אסותא באשדוד נמסר כי הילד "טופל בחדר הטראומה של ביה"ח. הוא סובל מפגיעת ראש קשה, חבלות לריאות ושברים בגפיים. הוא הועבר להמשך טיפול במחלקת הטיפול הנמרץ ומצבו מוגדר קשה מאוד. נשקפת סכנה לחייו".