אמינה בת ה-7 נפצעה קשה מפגיעת רסיס בנגב: "אין לנו שום מיגון"

בביה"ח סורוקה נאבקים הרופאים על חייה של אמינה אלחסוני, בת ה-7 מהיישוב אל-פורעה שבנגב, שנפצעה הלילה באורח קשה במתקפה האיראנית על ישראל. שבר יירוט שנפל בבית משפחתה פגע בחדר שבו ישנו הילדים, והיא היחידה שנפצעה. אביה סיפר: "כולנו ישנו, אין לנו מקלט. זה נפל בתוך הבית"

זמן צפייה: 01:22

בבית החולים סורוקה בבאר שבע נלחמים הבוקר (ראשון) הרופאים על חייה של אמינה אלחסוני, בת ה-7 מהיישוב אל-פורעה שבנגב, שנפצעה הלילה קשה מפגיעת שברי יירוט במהלך המתקפה האיראנית על ישראל. הרסיס שנפל בבית משפחתה פגע בחדר שבו ישנו הילדים, והיא היחידה שנפצעה. מבית החולים נמסר כי היא סובלת מחבלה בראש, ונשקפת סכנה לחייה. במהלך הלילה היא עברה ניתוח, ובסופו עברה ליחידה לטיפול נמרץ.

מוחמד, אביה של הילדה, סיפר: "אני לא יודע מה קרה. כולנו ישנו. אין לנו מקלט. אין לנו שום מיגון. שמענו אזעקות. נפל בתוך הבית. אמא שלה שמה לב שהיא נפגעה. הרופאים אומרים שהמצב שלה קשה".

מתקפה ישירה מאיראן | כל העדכונים מהיום ה-191 למלחמה

יירוטים בשמי ישראל
יירוטים בשמי ישראל | צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90
יירוטים בשמי ישראל
יירוטים בשמי ישראל | צילום: רויטרס

בשעה 1:42 הלילה הופעלו אזעקות בעשרות יישובים ברחבי הארץ, בין היתר בירושלים, באר שבע, דימונה ובערד, וכן ברמת הגולן. מלבד הילדה בת ה-7, צוותי מד"א טיפלו ב-31 בני אדם, חלקם נפגעי חרדה וחלקם נפצעו באורח קל כאשר נחבלו בדרכם למרחב המוגן. במהלך המתקפה האיראנית שוגרו לעבר ישראל יותר מ-300 כטב"מים, טילי קרקע-קרקע וטילי שיוט. רוב השיגורים יורטו מחוץ לגבולות ישראל, ובודדים חדרו לשטח הארץ.