עם גפן, ארצי, חנוך וריטה: האמנים שיופיעו בטקס המשפחות ב-7.10

מארגני הטקס פרסמו את לוח הזמנים לאירוע המשפחות, שיתקיים בפארק הירקון ב-7 באוקטובר. את הטקס ינחו רותם סלע וחנוך דאום, וישתתפו בו אביב גפן, בועז שרעבי, גלי עטרי, ריטה, זהבה בן, עברי לידר, שלום חנוך ושלמה ארצי. יונתן שימריז: "מעולם לא חשבתי שטקס לזכר החורבן שלנו יכול לעורר גם אופטימיות"

זמן צפייה: 01:49

בצל סערת הטקסים לציון שנה לאירועי 7 באוקטובר, פרסמו היום היום (רביעי) מארגני טקס המשפחות את לוח הזמנים של האירוע, ואת רשימות האמנים שישתתפו בו. הטקס יתקיים ביום שני, 7 באוקטובר, בשעה 19:00 בפארק הירקון בתל אביב, וייפתח בדקת דומיה.

הטקס ישלב בין זיכרון, כאב, גבורה, תקווה ותקומה. ברוח האחדות של הטקס, על הבמה יעלו קהילות, משפחות ואמנים בחיבורים מרגשים", נמסר. "לפארק הירקון צפויים להגיע עשרות אלפי ישראלים מכל רחבי הארץ – דתיים וחילוניים, ימנים ושמאלנים, צעירים וותיקים. המארגנים דואגים לארגון הסעות. משפחות וקהילות 7.10 יישבו ביציע מיוחד שייבנה עבורן. המארגנים פועלים ליצירת קשר ישיר עם כל המשפחות והקהילות והזמנתן להשתתף באירוע".

עוד נמסר כי את הטקס ינחו רותם סלע וחנוך דאום, וישתתפו בו מיטב אמני ישראל, וישודר בערוצי הטלוויזיה השונים וכן יופץ שידור לכלי התקשורת ברחבי העולם".

שלום חנוך בהפגנה בקפלן
שלום חנוך בהפגנה בקפלן | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יונתן שמריז, מייסד 'קומו' וממארגני הטקס, אחיו של אלון שימריז שנמלט מהשבי ונורה למוות בשוגג על-ידי כוח צה"ל בשג'אעיה, אמר: "מעולם לא חשבתי שטקס לזכר החורבן שלנו יכול לעורר גם אופטימיות. האמנים הגדולים בישראל נרתמו ויגיעו להופיע בהתנדבות בפני משפחות 7.10 וכל עם ישראל שיעמוד שם איתנו. הימים הם ימים קשים, בלתי נתפסים, אבל החיבוק שאנחנו מקבלים עוטף את כולנו בתקווה שיכול להיות פה גם אחרת. בשם המשפחות, תודה לכל עם ישראל".

האמנים שישתתפו בטקס
האמנים שישתתפו בטקס

בטקס יופיעו (לפי סדר הא'-ב'): אביב גפן, אגם בוחבוט, אדר גולד, אמיר דדון, בועז שרעבי, גלי עטרי, היהודים, ואלרי חמאתי, זהבה בן, יהודה פוליקר, ישי לוי, כנסיית השכל, מירי מסיקה, מרגלית צנעני, עברי לידר, עדן חסון, קורין אלאל, קרן פלס, ריטה, רן דנקר, שולי רנד, שלום חנוך ושלמה ארצי.