ישראל נעדר בכינרת מאתמול: "עזרו לנו למצוא אותו"

נמשכים החיפושים אחר ישראל קיסוס, תושב אלעד בן 22, שנסחף בכינרת אתמול בעת ששט על קיאק מתנפח - ומאז הוכרז כנעדר. מפקד תחנת טבריה הגיע לאזור החיפושים: "עושים את המיטב כדי לאתר אותו. בשעות הקרובות תהיה תמונת מצב טובה יותר"

זמן צפייה: 01:58

כחצי יממה חלפה מאז שנודע על היעדרו של ישראל קיסוס, בן 22 מאלעד, שנסחף בכינרת אמש (רביעי), בעת שהיה על קיאק. מפקד תחנת טבריה, סגן-ניצב יגאל בן לולו, הגיע לאזור החיפושים ואמר: "אנו עושים את המיטב כדי לאתר אותו. בשעות הקרובות תהיה תמונת מצב טובה יותר". הוא הוסיף: "אנחנו נעזרים בכוחות גדולים כגון צוללנים שייכנסו למים כדי לאתר הנעדר".

הצעיר נסחף בשל הרוחות העזות באזור בשעות אחר הצהריים כשהוא שט על קיאק מתנפח. כוחות הצלה פתחו בסריקות אחריו בסיוע מסוק משטרתי, שיטור ימי וצוללנים.

כוחות משטרה בכינרת
כוחות משטרה בכינרת | צילום: דוברות המשטרה

צוותי החיפוש בכינרת
צוותי החיפוש בכינרת | צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל בכוחות מתוגברים ממשיכה את החיפושים אחר הנעדר בכינרת. כוחות המשטרה בשילוב סירות של השיטור הימי, אופנועי ים ומסוק של היחידה האווירית במשטרת ישראל מרכזים מאמץ באוויר, בים וביבשה לאיתור הנעדר. משטרת ישראל האחראית על הפיקוד והשליטה על כלל הכוחות הפועלים לאיתור הנעדר ותמשיך בפעולות החיפוש עד לאיתורו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2304201056' autoplay='0' credit='' desc='ישראל נעדר בכינרת: "מחכים לבשורות טובות, עזרו לנו למצוא אותו"' poster='' kid='1_kjpcgis4' duration='']

בת דודתו של הנעדר אמרה: "אנחנו נמצאים פה מאתמול בסביבות 21:00 ומחכים לבשורות טובות. לצערנו, הערכות המשטרה טוענות שכרגע הוא נמצא בעומק של 25 מטר וכ-300 מטרים מהחוף. אנחנו מרגישים שהמשטרה מנסה בכל הכוחות, אבל זה לא מספיק. אנחנו קוראים לצה"ל להתערב כדי שנוכל למצוא אותו ולא לחכות שלושה שבועות שהוא יצוף על פני המים. אימא שלו חולה, אחותו מתחתנת בעוד שבועיים. בבקשה, עזרו לנו למצוא אותו כמה שיותר מהר".

לדבריה, אחיינה הגיע אתמול לכינרת בסביבות 15:00. "הוא עלה עם בת דודתו על קיאק. הוא קפץ למים, ובשלב מסוים הוא התרחק. היא לא ידעה מה לעשות וחזרה לחוף כדי להזעיק עזרה - ולצערנו הוא לא נמצא".