החיפושים נמשכים: ניר דקל נעדר מאז קריסת העגורן באשקלון

דקל, בן 54 ואב לשלושה ילדים מקיבוץ אור הנר נעדר מאז ליל שני, כאשר עבד על עגורן בעת שקרס לים בעקבות מזג האוויר הסוער. משפחתו מנהלת בימים האחרונים חפ"ק חיפושים ברחבת חוף דלילה שבאשקלון - ומחפשת עוד מתנדבים שיגיעו לסייע

זמן צפייה: 00:46

ניר דקל בן ה-54, נשוי ואב לשלושה ילדים מקיבוץ אור הנר שבנגב הצפוני, הוא הגבר שנעדר מאז ליל יום שני כאשר עבד על עגורן בעת שקרס לים בעיר אשקלון. מהמועצה האזורית שער הנגב נמסר היום (שישי) כי משפחתו של הנעדר מנהלת בימים האחרונים חפ"ק חיפושים ברחבת חוף דלילה שבאשקלון, וממשיכה לחפש עוד מתנדבים שיגיעו במהלך הסוף שבוע.

מאמצי החיפוש נערכים בפיקוד מרחב לכיש של המשטרה ובשילוב כבאות והצלה, מד"א, יחידות צוללנים, מתנדבי מג"ב וחברת החשמל, תוך הפעלת כלים ואמצעים יעודיים לחיפוש במי ים וסריקות נרחבות שמבוצעות על קו החוף באופן רגלי ובאמצעות כלי שייט.

ממשפחתו של דקל נמסר: "אנחנו זוכים לתמיכה רחבה ממאות מתנדבים שמגיעים לחופים רגלית, עם רכבים, רחפנים וציוד מקצועי , לסרוק את החופים והים". רפ"ק עדי בוחבוט, סגן מפקד משטרת אשקלון שמפקד על החיפושים, מסר: "נכנסנו הבוקר ליום הרביעי של החיפושים המאומצים, ואנחנו מפעילים את כל הכלים המיוחדים והיכולות העומדים לרשותנו ולרשות הגופים הנוספים ששותפים איתנו באירוע".

חיפושים אחר הנעדר ניר דקל
חיפושים אחר הנעדר ניר דקל | צילום: דוברות המשטרה

עוד הוסיף רפ"ק בוחבוט: "אנחנו עורכים סריקות באופן שיטתי וסדור לאורך קו החוף, ממוקד קריסת העגורן ועד לחופי תל אביב, באמצעות סירות השיטור הימי, מסוקים, צוללנים ומתנדבים. כולם מסורים באופן מלא למשימה, ומקווים שנאתר את הנעדר במהרה."

העגורן שקרס הלילה בתחנת הכוח האשקלון
העגורן שקרס בתחנת הכוח אשקלון

נזכיר כי העגורן שמוצב בסמוך למסוע הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באזור אשקלון קרס בעקבות מזג האוויר הסוער והרוחות החזקות. צוותי חברת החשמל, כוחות ההצלה, משטרה וחיל הים הוזעקו למקום והחלו בחיפושים אחר הנעדרים שככל הנראה נפלו למים בזמן קריסת העגורן כאשר אחד מהם הוא נפתלי אדרי בן ה-66 שגופתו נמצאה לאחר שנפלטה לחוף באשדוד.