האישה שביתה נשרף בחיפה: "בעלי הציל אותנו בלי לחשוב פעמיים"

מילנה נוסוייב, שנפצעה בשריפה בדירתה בחיפה, סיפרה כי בעלה, שנפגע קשה, פעל לחלץ אותה ואת הילדים: "הוא חיפש דרך מילוט, ואני רצתי לילדים בחדר והורדתי אותם לרצפה כדי שיוכלו לנשום"

זמן צפייה: 02:46

מילנה נוסוייב בת ה-24, שדירתה בחיפה נשרפה כתוצאה מקצר חשמלי, ובמהלכה היא, בן זוגה פליקס מורוז, ו-11 נוספים נפצעו, סיפרה היום (שני) לחדשות 13 על רגעי האימה, במהלכם בן זוגה נפצע קשה..

בעת השריפה ישנו השניים בדירה עם שני ילדיהם הקטנים. "בלילה לא קרה שום דבר, ובבוקר התעוררנו לריח של עשן ולצעקות של הילדה", סיפרה נוסוייב מבית החולים בו היא מאושפזת במצב קל ומונשמת. "בעלי קם והתחיל לחפש דרך מילוט, ואני רצתי לילדים בחדר והורדתי אותם לרצפה – שיוכלו לנשום את מה שנשאר מהחמצן בחדר. בעלי חיפש דרך מילוט ואז נכנס לחדר והוציא אותנו אחד-אחד. הוא הציל את כולנו, אם לא בעלי – אני לא יודעת מה היה קורה".

"הבנו שהשריפה הגיעה מכיוון הסלון, אבל לא ראינו כלום חוץ מעשן וצבע כתום. כשיצאנו השכנים פתחו לנו את הדלת", סיפרה והתייחסה למצב בעלה, שמוסיף להיות קשה. "בעלי נכנס לפאניקה, הוא פעל בלי לעכל אפילו מה קורה. הכל קרה כל כך מהר. הוא כנראה נשם הרבה יותר עשן ממני, הוא גיבור גדול. אני מתה לראות אותו ועוד לא יכולה לקום מהמיטה".

עוד בחדשות 13:

13 בני אדם נפצעו בשריפה בחיפה; אחד במצב קשה

גבר כבן 50 נהרג בשריפה שפרצה בבניין בירושלים

זירת האירוע בחיפה
זירת האירוע בחיפה | צילום: איחוד והצלה

כאמור, הבוקר נפצעו 13 בני אדם, בהם אחד קשה, בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב אבן גבירול בחיפה. האש פשטה בקומה השנייה בבניין בן ארבע קומות, וכוחות כיבוי והצלה הצליחו להשתלט עליה ולמנוע את התפשטותה לדירות נוספות. בקומה שמעל השריפה נלכדו שמונה בני אדם, ביניהם אם וילדיה הקטנים, שחולצו על ידי צוותי הכיבוי, כאשר האישה במצב קל ואחד הילדים נפגע בינוני. מחקירת בוחני השריפות עולה כי השריפה נגרמה בשל קצר חשמלי.

מלבד הפצוע הקשה, שלושה נפגעו בינוני ותשעה קל, כולם סובלים מכוויות קלות ומשאיפת עשן. הם פונו לבתי החולים רמב"ם ובני ציון שבעיר. רב רשף רמי מרום מסר כי ראשית התמקדו הלוחמים בחילוץ הלכודים, ולאחר מכן נערכו סריקות מדוקדקות בידי הכבאים ביתר הדירות במבנה.