אופנוען נהרג בתאונה בצפון, פצועה קשה בהתנגשות ליד מצדה

צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הגבר מחוסר ההכרה שסבל מחבלת ראש קשה לאחר תאונה עצמית בכביש 767 סמוך לכפר כמא. זמן קצר לאחר מכן דווח על פצועה קשה בתאונת דרכים בצומת מצדה שבכביש 90

זמן צפייה: 00:12

גבר כבן 30 נהרג היום (שבת) בתאונת אופנוע בכביש 767 סמוך לכפר כמא שבצפון. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה איתרו אותו כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א יוסי חלבי וחובש בכיר במד"א מוחמד שיבלי סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זמן קצר לאחר מכן התקבל במשטרת ישראל תאונת דרכים בצומת מצדה שבכביש 90 במעורבות שני כלי רכב. על-פי גורמי רפואה ישנם מספר פצועים. מהמשטרה נמסר: "שוטרים במקום, נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב".

ממד"א נמסר כי "בשעה 14:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תאונת דרכים בכביש 90 סמוך לצומת מצדה. רופא מד"א וחובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-5פצועים, בהם אישה כבת 50 במצב קשה עם חבלת בטן. מסוק מד"א הוזנק למקום".