"במצב הזה צריך לצמצם": הזוגות שוויתרו על מאות האורחים בחתונה

הישראלים ממשיכים להתחתן למרות ההגבלות, אך אחד מהאתגרים שהזוגות נתקלים בו הוא - את מי משאירים מחוץ לרשימת המוזמנים. "מתסכל, רציתי שישמחו אותי כמו שאני שימחתי אחרים" • חלק ג'

זמן צפייה: 09:48

ההצעה להטיל עוצר לילי כדי למנוע חתונות לא מפחידה ישראלים רבים שממשיכים להתחתן למרות ההגבלות. רותם וידידיה החליטו שהשבוע, לא משנה מה יקרה, הם יעמדו מתחת לחופה. הם עדיין לא יודעים היכן יינשאו, באיזה יום בדיוק ומי מהמשפחה או מהחברים יוזמן, אבל לדבר אחד הם חייבים לנסות ולדאוג - שאף אחד לא יידבק בקורונה.

"בחתונה שאני פנטזתי עליה, יש אולם שדואג לכל הניקיון והחיטוי ולי אין דאגות על הראש", הסבירה רותם. עם זאת, הדילמה הגדולה של החתונה שלהם היא על מי לוותר, מי ייכנסו לרשימה ומי ימצאו את עצמם בחוץ. לדברי רותם, "זה מתסכל כי אני רוצה שכמו שאני שימחתי אנשים, ככה גם ישמחו אותי. אני רוצה חופה שכולם מסביבי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

קבינט הקורונה פוזר ללא החלטות: השרים יתכנסו שוב ביום ראשון

גמזו: השפעת עוצר לילי במדינה שבה רוב המקומות סגורים – קטנה

בניסיון לעצור את ההדבקה: כל תושבי העיר אלעד ייבדקו לקורונה

חתונה בימי קורונה
חתונה בימי קורונה | צילום: חדשות 13

לרותם קשה מאוד למחוק שמות מהרשימה, אבל זה עוד לפני רשימת המוזמנים המפוארת של אימא אורלי. "רשימת המוזמנים שלי, זה 200 איש", אמרה האם. "אבל אין מה לעשות, במצב הזה צריך לצמצם - אני רוצה שתהיה לה חתונה כיפית".

יום לפני החתונה, הזוג הצעיר מצא מקום לקיים את האירוע. באותו הבוקר השניים הספיקו ללכת לסבתא של רותם, להצטלם איתה, משום שבגלל המצב היא לא יכלה להשתתף בחתונה. למרות הסיכון, כנגד כל ההנחיות, הישראלים ממשיכים להתחתן. בפארקים, בטבע, בדירה קטנה או ביוון. אפשר לכעוס, לבקר או להבין את הרצון לצאת עכשיו מיד לפרק חדש בחיים, אבל בכל מקרה, נראה שאת החגיגה הזאת אי אפשר להפסיק.