בניגוד להנחיות: ראשי משפחות פשע חגגו בחתונה עם מאות משתתפים

פרסום ראשון: העבריין ברוך זוארץ התחתן בכפר שמריהו באירוע המוני, שבו השתתפו האחים מוסלי ואנשי משפחות חרירי וג'רושי. האירוע פוזר וחולקו 14 דוחות - אחד מהם לבעל המקום, מעצב אופנה מוכר

זמן צפייה: 01:30

ראשי משפחות פשע חגגו אמש (חמישי) בחתונה המונית בהשתתפות מאות אורחים - בניגוד להנחיות. כך פורסם היום לראשונה בחדשות 13.

העבריין ברוך זוארץ התחתן בווילה בכפר שמריהו, ובין האורחים היו האחים מוסלי ואנשי משפחות חרירי וג'רושי. המשטרה פיזרה את האירוע, חילקה 13 דוחות בסך אלף שקלים ודוח נוסף של 5,000 לבעל הווילה - מעצב אופנה מוכר. הוא נחקר לפני זמן קצר באזהרה במרחב ירקון.

עוד בחדשות 13:

לקראת שלב ההקלות הבא: נמשכת הירידה בשיעור החיוביים ובמונשמים

בצל הקריאה לעצור את ההקלות: בעלי חנויות הרחוב נערכים לפתיחה

מפר הנחיות סדרתי: האדמו"ר שתועד ב-3 חתונות המוניות בחודשיים

חתונה (אילוסטרציה)
חתונה (אילוסטרציה) | צילום: חדשות 13

במשרד הבריאות עדכנו הבוקר כי 560 ישראלים אובחנו אתמול חיוביים לקורונה, מתוך 34,102 בדיקות, שהם שיעור של 1.7%, ירידה יחסית מהימים האחרונים. בנוסף עדכנו במשרד הברירות כי מספר החולים הקשים עומד על 327, מתוכם 147 מונשמים, גם כן ירידה יחסית. עד כה מתו 2,639 חולים בישראל מסיבוכי הנגיף.

למרות הנתונים החיוביים אתמול, במשרד הבריאות מזהים מגמת בלימה ואף עליה בתחלואה, ועל כן קיים חשש מפני שלב ההקלות הבא שצפוי כבר בשבוע הבא  ושה שאחריו שעלול לגרום להאצת קצב ההתפשטות. ביום ראשון צפויות להיפתח חנויות הרחוב כשלב ביניים, ושבוע לאחר מכן ביום ראשון ה-15.11 צפוי השלב השלישי הכולל את הקניונים, השווקים והמוזיאונים ואת המשך פתיחת מערכת החינוך.

עוד

קניון ביג באשדוד
קניון ביג באשדוד | צילום: חדשות 13

ועל רקע פתיחת חנויות הרחוב הודיעו היום ברשת מרכזי "ביג" כי בכוונתם לפתוח ביום ראשון, כיוון שלטענתם אינם מוגדרים כ"קניון". במכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נכתב כי "חנויות מרכזי 'ביג' זהות בכל מאפייניהן לחנויות ברחובה של עיר, ואיננו רואים כל הוראה בתקנות אשר יש בה לאסור על פתיחתן".