החתונה נדחתה בשל הקורונה, הזוג נפרד - והאשים את בעל האולם

בעוד ימים ספורים משה גולן ובת זוגו היו אמורים להינשא באולם אירועים שסגרו חודשים מראש - אבל אז הגיעה המגפה. התאריכים החלופיים שהציע בעל המקום לא היו לשביעות רצונם - שהפרידו כוחות

זמן צפייה: 01:52

בעוד שישה ימים, משה גולן, תושב מגדל העמק בן 35, ובחירת לבו היו אמורים לעמוד מתחת לחופה. הם סגרו תאריך באולם בחיפה המכיל 1,000 מוזמנים, שילמו מקדמה והמשיכו בהכנות ליום הגדול - אבל אז פרץ משבר הקורונה ובמקום להתחתן, השניים החליטו להיפרד. "חיכינו לזה", סיפר גולן, "באנו בהתלהבות כל כך גדולה ופשוט קיבלנו סטירה".

מי שאשם לטענתם בפרידה הוא בעל האולם, זאת משום שהתאריכים החלופיים שהציע להם לא היו לשביעות רצונם. "הוא לא נתן לנו יותר מדי תמרון, הוא נתן לנו מה שהוא רצה ולא מה שביקשנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שר החינוך: אין שום הצדקה לסגור את החטיבות והתיכונים

מתווה להעלאת קצבאות הנכים יובא לאישור בממשלה במסגרת התקציב

מלב הים: התעשייה האווירית השלימה בהצלחה ניסוי ירי טיל בליסטי

משה גולן, ביטל אל חתונתו ומאשים את בעל האולם
משה גולן, ביטל אל חתונתו ומאשים את בעל האולם | צילום: חדשות 13

בשיחה שהתקיימה בין הצדדים, הסבירו בני הזוג כי התאריך החדש לא מסתדר, "אנחנו אנשים דתיים והרבנים לא מתירים לנו לדחות את החתונה", אמרו לבעל האולם, שמצידו הסביר כי אין לו תאריכים פנויים בימים שהם רוצים. "לא נעים לי להגיד, אבל אתם יכולים לרצות", ענה להם. "גם אני רוצה הרבה דברים".

בסופו של דבר, השניים החליטו לבטל סופית את החתונה ולהיפרד. בימים הקרובים הם מתכננים להגיש תביעה נגד בעל האולם. עורכת הדין בילי מצגר, המייצגת את הזוג, טענה כי "אם בעל האולם היה בא לקראתם ומקיים את החתונה במועד שהם ביקשו, אז היינו רואים אותם היום מתחת לחופה".