תאונת דרכים קשה סמוך לצפת: בת 32 נהרגה, 6 נוספים נפצעו

צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה של דנה בן שושן, אם לשישה ומתנדבת איחוד הצלה, שנפגעה באורח אנוש בהתנגשות בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 89 בזמן שחזרה ממשמרת בבית החולים. יתר הפצועים פונו לבית החולים זיו כשהם במצב קל

התאונה בכביש 89
התאונה בכביש 89 | צילום: דוברות מד"א

דנה בן שושן בת ה-32 נהרגה הבוקר (חמישי) בעקבות תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 89 בסמוך לצפת. האישה חולצה מהרכב כשהיא סובלת מפציעה רב מערכתית קשה ונמצאת באורח אנוש, אך לאחר טיפול ראשוני נאלץ צוות מד"א לקבוע את מותה. עוד נפצעו שישה מנוסעי האוטובוס במצב קל, ולאחר שקיבלו עזרה ראשונית פונו לבית החולים זיו. בן שושן, אם לשישה, התנדבה בסניף גליל של איחוד הצלה, ונהרגה עת שעשתה דרכה חזרה לביתה ממשמרת בבית החולים, שם עבדה כאחות מקצועית.

מהנהלת הארגון איחוד הצלה נמסר כי הם "מרכינים ראש בשעה קשה זו, משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה ואת בעלה היקר חיים, שמתנדב גם הוא באיחוד הצלה. הנהלת הארגון וצוות חירום וסיוע נפשי (חוס"ן) מלווים את המשפחה ומסייעים לה ככל שניתן".

דנה בן שושן
דנה בן שושן | צילום: אורית סגל, המרכז הרפואי צפון

מהמרכז רפואי צפון נמסר: "מתאבלים על לכתה בטרם עת של דנה בן שושן. דנה עבדה כמיילדת מסורה בחדר הלידה והייתה אהובה מאוד על המטופלות והצוות. דנה נהרגה בתאונה קשה עם סיום המשמרת בדרכה הביתה לצפת אל ארבעת ילדיה ובעלה, וזוהי אבדה קשה לכולנו, העובדים והמטופלים. אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתה ולחבריה.

חובש בכיר במד"א מוחמד חלייחל, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס. הרכב היה מעוך בחלקו הקדמי ובתוכו נלכדה אישה כשהיא מחוסרת הכרה. לאחר פעולות החילוץ ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, ונאלצנו לצערנו לקבוע את מותה".