אחרי ניסיון החיסול והאיומים: המועמד לראשות העיר נצרת פורש

מוסעב דוח'אן, שנורה ונפצע בינוני בחודש שעבר על רקע העובדה שרץ בבחירות לראשות העיר נצרת, הודיע כי הוא פורש מהמרוץ. הוא עדיין מאובטח על-ידי המשטרה. אחד מחבריו אמר לחדשות 13: "הוא חושש מעוד ניסיון רצח. הוא יודע שאין מי שישמור עליו"

זמן צפייה: 02:18

מוסעב דוח'אן, שהתמודד על ראשות העיר נצרת, הודיע היום (שבת) על פרישה מהמרוץ - זאת לאחר שנורה ונפצע באורח בינוני בסוף החודש שעבר. אחד ממקורביו של דוח'אן אמר בשיחה עם חדשות: "הוא פרש בעקבות הלחץ שהפעילה עליו משפחתו. הוא חושש שינסו לחסל אותו שוב. הוא יודע שאין מי שישמור עליו".

עם היוודע דבר פרישתו של דוח'אן, הגיעו הערב עשרות מתומכיו לביתו וביקשו ממנו לחזור בו מההחלטה. עם זאת, במשפחתו מתעקשים כי מדובר בהחלטה סופית.

בתקרית הירי שבה נורה דוח'אן נפצעו עוד שני גברים נוספים - קרובי משפחתו - ששהו איתו באותה העת. לפני כשבועיים נעצרו שלושה חשודים במעורבות באירוע הירי, ובחקירה התברר כי הרקע למעשה היה הבחירות המקומיות בנצרת. דוח'אן עדיין מאובטח על-ידי המשטרה בשל איומים.

זירת הירי במסעב דוח'אן
זירת הירי במסעב דוח'אן | צילום: חדשות 13

יומיים לאחר הירי, התראיין מוסעב דוח'אן לחדשות 13 ואמר: "עדיין לא חזרתי לתפקד כמו שצריך. יש פה לחצים של המשפחה שלי ואשתי, שאומרים בבירור שהם לא רוצים שאני אתמודד. אף פעם לא היה לנו סכסוך, לא לי ולא למשפחה שלי. אנחנו משפחה נורמטיבית לגמרי. הדבר היחיד שהשתנה בחיים שלנו זה שאני הכרזתי על התמודדות לראשות העיר, ואז התחיל הבלגן."