הרוג ושלושה פצועים קשה ובינוני בתאונת דרכים בכביש הערבה

בתאונה בין צומת הערבה לצומת עין חצבה נהרג גבר כבן 40. עוד שתי נשים וגבר נוסף נפצעו ומצבם מוגדר קשה ובינוני. הם הועברו לטיפול בבית חולים במסוקים צבאיים

זמן צפייה: 00:16

גבר כבן 40 נהרג הערב (שלישי) בתאונת דרכים בכביש 90 (כביש הערבה), בין צומת הערבה לצומת עין חצבה, שנחסם לתנועת כלי רכב. עוד שלושה בני אדם - שתי נשים וגבר - נפצעו באורח קשה ובינוני. בוחן תאונות דרכים של המשטרה פתח בחקירת התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א יובל שגיא סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד. ארבעת הפצועים, 2 גברים ו-2 נשים היו לכודים ברכבים המעוכים כשאחד מהפצועים מחוסר הכרה ורופא קבע את מותו. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש הענקנו לשלושת פצועים טיפול רפואי. אישה כבת 40 שחולצה ראשונה הועברה באמבולנס מד"א למסוק מד"א שנחת במושב עידן ופינה אותה לבי"ח כשמצבה קשה ו-2 הפצועים הנוספים שחולצו בהמשך הועברו למסוקים צבאיים שנחתו בסמוך לזירה ומפנים אותם לבית החולים כשמצבם קשה ובינוני".

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר: "כביש 90 ממשיך לגבות קורבנות, אני משתתף בצערה של המשפחה השכולה ומאחל החלמה לפצועים. בכל חודש נהרג אדם בתאונת דרכים בכביש 90, כביש המוות. בהיעדר גדר הפרדה בין הנתיבים שתמנע תאונות חזיתיות, כל נסיעה בכביש היא הימור על החיים. כמה עוד אנשים צריכים להיהרג עד שהמדינה תחליט להפוך את הכביש האדום והמסוכן לכביש בטוח שיאפשר הגעה בטוחה לערבה ולדרום? מדובר בעורק תחבורה מרכזי שחייב היה להיות בראש סדר העדיפויות של כל שר תחבורה ובטיחות בדרכים".

"לצערי, שנים של התעלמות והזנחה ממשיכים לסכן את כל מי שעולה על הכביש הזה וימשיך לסכן את כולנו גם בעתיד הקרוב. אנחנו בחגי תשרי ולפני חול המועד סוכות, תקופה שבה רבים יסעו בכביש, ולכן חייבים כבר מחר בבוקר להגביר את הנוכחות המשטרתית לאורך הכביש ובמקביל לשפר את התשתית במטרה למנוע את התאונה הבאה ולהציל חיי אדם".