תלמיד בן 16 בטיפול נמרץ - לאחר שהוכה על ידי חברו לספסל הלימודים

במהלך ההפסקה בתיכון "רבין" בגן יבנה, הכה נער את חברו עם מקל מטאטא לאחר שריב פרץ בין השניים. הוא פצע אותו והנער פונה במצב קשה לביה"ח שניידר. ראש המועצה: "זה לא נתפס"

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס. ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פרסום ראשון: תלמיד תיכון בן 16 מגן יבנה מאושפז במצב קשה בטיפול נמרץ לאחר שהותקף היום (שלישי) על ידי חברו לספסל הלימודים. האירוע התרחש בבית הספר התיכון "רבין" ביישוב, בעקבות ויכוח שהתפרץ בין השניים בהפסקה. לאחר ניתוח של 4 מצבו השתפר מעט.

על פי עדויות של תלמידים שהיו עדים לתקיפה, הנער המכה תקף עם מקל מטאטא את הנער השני גם כשבר שכב על הרצפה. חבריו הצילו אותו - הם הגנו עליו ואז אחת הבנות, מתנדבת במד"א, העניקה לו טיפול ראשוני. בן ה-16 נפצע קשה ופונה לבית החולים שניידר שבפתח תקווה. הוא הוכנס לחדר הניתוח - ומשם לטיפול נמרץ. הנער התוקף נעצר, ויובא מחר להארכת מעצרו.

ראש המועצה המקומית גן יבנה דרור אהרון אמר: זה לא נתפס. הכי חשוב עכשיו שהילד יצא מזה ויחזור כמה שיותר מהר". בנוסף, כתב לתושבים כי "ארוע חריג וחמור קרה בתיכון רבין במהלכו ילד הכה ופגע בראש של תלמיד אחר עם מקל מטאטא. הנער נפצע ופונה לטיפול רפואי. הנער המכה נעצר על ידי המשטרה. השיעור הראשון בכל בתי הספר, הן היסודיים והן התיכוניים, יוקדש למניעת אלימות".