אריאל יצא מעזה ללוויית אחיו - והתבשר כי הסמל שהחליף אותו נהרג

אריאל מלכה, מפקד צוות בסיירת צנחנים, יצא מעזה כדי להגיע להלוויה של אחיו יהונתן, לוחם שריון שנפל בקרבות. בדרכו חזרה, נודע לו כי סמל המחלקה שלו, עמית בונצל, נהרג גם הוא. אביו של עמית הגיע אתמול לנחם את אריאל ומשפחת מלכה - ושעות לאחר מכן התבשר כי בנו נפל

זמן צפייה: 02:01

רס"ל (מיל') יהונתן מלכה, לוחם שריון בן 23 מבאר שבע, נפל בקרב בח'אן יונס והובא אתמול למנוחות בהר הרצל בירושלים. בריאיון לחדשות 13 הבוקר (חמישי), סיפר אחיו אריאל, מפקד צוות בסיירת צנחנים, שיצא מעזה כדי להגיע להלוויתו של יהונתן. כשהיה בדרך חזרה מההלוויה, הוא התבשר כי סמל המחלקה שלו, סמ"ר עמית בונצל, שהחליף את אריאל כדי שיוכל לצאת - נפל. הבוקר הותר לפרסום כי עמית, בן 22 משוהם, נהרג אמש בקרב במרכז הרצועה.

אביו של עמית עוד הספיק להגיע להלוויה של של יהונתן ולנחם את אריאל ומשפחת מלכה, ושעות לאחר מכן - קיבל את הבשורה המרה כי בנו נפל. בקרב בו נהרג עמית בונצל, נפצעו קשה עוד שלושה לוחמים במילואים מסיירת צנחנים.

סמ״ר עמית בונצל
סמ״ר עמית בונצל

יהונתן מלכה הוא הלוחם הראשון שנפל בקרבות בח'אן יונס שבדרום הרצועה. הוא היה אמור להשתחרר ממילואים בעקבות פציעה, ולמרות זאת בחר להיכנס עם חבריו לעזה. הוא נהרג מפגיעת טיל RPG בטנק שבו לחם, והותיר אחריו הורים וארבעה אחים, בהם שני אחיו התאומים, שירה ואריאל.

רס״ל (במיל') יהונתן מלכה
רס״ל (במיל') יהונתן מלכה