דיווח בקפריסין: נעצרו 4 אוהדי מכבי ת"א שהחזיקו אבוקות ונקנסו

24 השעות שאותן בילו אוהדי מכבי תל אביב בקפריסין, שהגיעו לצפות במשחק מול א.א.ק לרנקה, לא היו רגועות כלל: ערב קודם הם הותקפו ככל הנראה על-ידי אוהדים של אומוניה ניקוסיה, וממש לפני פתיחת המשחק - ארבעה מהם נעצרו עם 15 אבוקות באחזקתם. כך לפי דיווחים במדינה. הם הובאו בפני שופט ונקנסו בסכומים שנעים בין 500 ל-750 אירו כל אחד

אוהדי מכבי תל אביב במשחק מול א.א.ק לרנקה

ארבעה אוהדי מכבי תל אביב נעצרו אתמול (רביעי) בקפריסין, בחשד שהחזיקו אבוקות. הם נעצרו כשברשותם לא פחות מ-15 אבוקות אותן ככל הנראה תכננו להדליק בשעת המשחק עצמו, אך נעצרו כאמור לפני שהספיקו לבצע את המעשה ולאחר שהובאו בפני שופט בקפריסין והודו באשמה, נקנסו כל אחד בין 500 ל-750 אירו.

האוהדים הגיעו לקפריסין ללוות את קבוצתם במשחקה מול א.א.ק לרנקה, במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. המשחק הסתיים ב-1:1 מאכזב מבחינתם, אך האכזבות של המועדון הצהוב לא נותרו רק על המגרש, כאמור, לאור כמה תקריות שנרשמו עם אוהדי הקבוצה.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308101032' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_t2998fa7' duration='31']

עוד לפני כן, בליל יום שלישי, אוהדי הקבוצה הקפריסאית אומוניה ניקוסיה הסתובבו במסיכות שחורות באזורים בהם לנו אוהדי מכבי תל אביב, איימו עליהם ורדפו אחריהם ברחובות העיר על מנת לפגוע בהם פיזית. משטרת קפריסין זיהתה סממנים של היריבה הגדולה של לרנקה, אומוניה ניקוסיה על חולצותיהם של המתפרעים במסיכות וכעת עסוקה בחיפוש אחר חשודים במעשים.