אחרי יותר מחצי יממה: אותרו שני ישראלים שנעדרו בטורקיה

ליאל רווח ובר פילס טסו מירושלים היו בחופשה בטורקיה ופספסו את הטיסה שעליה היו אמורים לעלות בחזרה לארץ. הם לא יצרו קשר עם קרוביהם מאז שעות הלילה ולא חזרו למלון. זמן קצר לאחר מכן התברר כי הם היו מעורבים בקטטה ונמצאו בבית חולים מקומי. משרד החוץ: "הקונסולית באיסטנבול פגשה אותם והם שוחחו עם משפחותיהם"

Screenshot 2023 05 13 145630

פרסום ראשון: שני צעירים ישראלים שהוגדרו כנעדרים בטורקיה מאז אמש (שבת) נמצאו בבית חולים מקומי לאחר שככל הנראה היו מעורבים בקטטה. משפחותיהם מסרו כי הם היו אמורים לעלות היום על טיסה חזרה לארץ, אך לא הגיעו אליה ולא יצרו קשר מאז שעות הלילה. השניים הם ליאל רווח ובר פילס מירושלים.

השניים נסעו לחופשה באיסטנבול, יצאו מהמלון בסביבות השעה 01:00 אמש - ומאז נעלמו עקבותיהם. בשיחה עם חדשות 13, סיפר אחיו של בר: "הפעם האחרונה שבר נכנס לוואטסאפ הייתה ב-02:00 לפנות בוקר, מאז שניהם לא זמינים. היום בבוקר הם לא ענו לנו, התקשרנו למלון. המלון בדק בחדר, המזוודות בחדר והם לא חזרו למלון עד עכשיו. הם היו אמורים לעלות ב-13:00 על טיסה".

ממשרד החוץ נמסר: "הקונסולית באיסטנבול, חני נחמיאס, פגשה את שני האזרחים הישראלים מנותקי הקשר, והם שוחחו עם משפחותיהם בארץ. האירוע טופל על-ידי המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ והקונסוליה הכללית של ישראל באיסטנבול".