נהג רכב נהרג בהתנגשות עם משאית צבאית, צעירה נוספת במצב קשה

גבר בן כ-60 נהרג בתאונת דרכים בכביש 6 סמוך למחלף קרית גת, לאחר שהיה מעורב בתאונה עם רכב צבאי. צעיר בן כ-20 פונה לביה"ח עם חבלת ראש וצעירה בת כ-20 חולצה מהמשאית במצב קשה. "ראינו בצד הכביש משאית הפוכה על צידה ורכב מעוך"

המשאית לאחר ההתנגשות בכביש 6 | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים קטלנית בכביש 6: נהג רכב פרטי כבן 60 נהרג היום (שני) בהתנגשות עם משאית צבאית על כביש 6 לדרום, סמוך למחלף קרית גת. כתוצאה מהתאונה נפגעו שני אנשים נוספים, ביניהם גבר שנפגע עם חבלת ראש ואישה בהכרה שנלכדה במשאית, ומטופלת לאחר פעולות חילוץ ממושכות.

הרכב הפרטי שנפגע בתאונה עם משאית בכביש 6 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותו של נהג הרכב הפרטי במקום, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו במסוק צבאי לבית חולים סורוקה צעיר כבן 20 במצב קל-בינוני וצעירה כבת 20 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

הרכב הפרטי שנפגע בתאונה עם משאית בכביש 6
הרכב הפרטי שנפגע בתאונה עם משאית בכביש 6 | צילום: דוברות זק''א

חובש רפואת חירום במד"א, נתנאל חזן, סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו בצד הכביש משאית הפוכה על צידה, ורכב מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד גבר כבן 60 - שהיה מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית, צעיר כבן 20 שהתהלך מחוץ למשאית, נפצע באורח קל-בינוני ופונה במסוק צבאי לביה"ח. צעירה נוספת שנלכדה במושב ליד הנהג, טופלה תוך כדי פעולות החילוץ - והיא פונתה גם כן במסוק צבאי לביה"ח, כשמצבה קשה".