חיבל במחסום, פרץ למסילה - ויידה אבנים על הרכבת • תיעוד

בסרטון המתעד את התקרית ניתן לראות כיצד הנער פרץ למפגש הכביש עם פסי הרכבת בקריית מוצקין, התפרע וזרק אבנים על כלי הרכב שחלף על פניו. כתוצאה מהאירוע נרשמו עיכובים בתנועת הרכבות באזור

זמן צפייה: 03:31

אירוע חמור נרשם אמש (שלישי) בסמוך לחצות בקריית מוצקין, כאשר נער פרץ למפגש הדרך עם מסילת הרכבת והחל להתפרע.

בתיעוד המקרה ניתן לראות את הנער מרים בכוח את המחסום שמונע גישה לפסי הרכבת, תוך כדי שהוא מחבל בו, ונעמד בסמוך לפסים. לאחר מכן, ניתן לראות את הנער משליך אבנים על הרכבת שחולפת על פניו.

כתבות נוספות בנושא >>
שוב תקלות ברכבת: קרון העלה עשן; 150 נוסעים צעדו רגלית לתחנה

פרץ למסילה – וניצל: אדם חמק מפגיעת רכבת ברגע האחרון • תיעוד

תיעוד: יממה אחרי התאונה בערבה – נהג נרדם וכמעט מתנגש ברכב

Whatsapp Image 2019 06 12 At 1

בעקבות המקרה, הופעלו מערכות ההתראה במוקד הבטיחות של רכבת ישראל. עובדי המוקד התריעו לכל הרכבות באזור, וזימנו למקום ניידת משטרה אשר פתחה בסריקות אחר הנער. כתוצאה מהאירוע נרשמו עיכובים בתנועת הרכבות באזור.

מרכבת ישראל נמסר "ברכבת ישראל רואים בחומרה את האירוע ופועלים לסגירת המפגש בקריית מוצקין, תוך מציאת חלופות למעבר הולכי הרגל; בימים אלה מציינים את שבוע הבטיחות הבינלאומי למפגשי דרך/מסילה, במסגרתו מבוצעות פעילויות הדרכה והסברה להעלאת המודעות הציבורית".

"אנו שבים ומזכירים את החשיבות שבהסברה של ההורים לילדיהם על סכנות שבפריצה שלא כחוק לשטח המסילה", מציין אבי שיטרית, מנהל אגף בטיחות ברכבת ישראל.

עוד נמסר מהרכבת כי רק לפני מספר חודשים אירע אירוע חמור נוסף, במסגרתו קלנועית פרצה לתחום המפגש לאחר הפעלת אמצעי האזהרה וירידת המחסום. לדבריהם, במהלך 2018 נרשמו 6,500 דקות עיכוב כתוצאה מפריצות לשטחי מסילה.