אחרי כחודשיים של השבתה: תנועת הרכבות תחודש ביום שני הקרוב

שר הבריאות ושרת התחבורה סיכמו סופית כי הרכבת תשוב לפעילות בשמונה ביוני. חום ייבדק לנוסעים בכניסה לתחנות. רגב: "החזרה תסיר את הלחץ על מערכות האוטובוסים ותאפשר נגישות תחבורתית"

זמן צפייה: 01:07

שר הבריאות יולי אדלשטיין ושרת התחבורה מירי רגב סיכמו היום (חמישי) סופית כי רכבת ישראל תשוב לפעילות ביום שני הקרוב, לאחר כחודשיים שהקווים היו מושבתים. הנוסעים והעובדים יחויבו בעטיית מסכות. חום יימדד לנכנסים לחתנות והקרונות יחוטו.

"הציבור מייחל ומצפה לחזרת הרכבת שהפעלתה תסיר את הלחץ על מערכות האוטובוסים ותאפשר נגישות תחבורתית לאזרחי ישראל", אמרה השרה רגב". "אנו נעקוב ונוודא כי הציבור שומר על הכללים, תוך הקפדה על הריחוק החברתי, חבישת מסכות ומניעת כניסת נוסעים עם חום למתחם התחנות".

לעוד כתבות בנושא:

ח"כ אבו שחאדה נדבק בקורונה – דיוני הכנסת שתוכננו להיום בוטלו

"אי אפשר לסמוך על המדינה": בצפון מתמודדים עם נזקי הקורונה

בכיר במשרד הבריאות מזהיר: ישראל על סף התפרצות של קורונה

רכבת ישראל
רכבת ישראל | צילום: רפי דלויה

בשבועות האחרונים, הרכבת הפכה לאחת מנקודות המחלוקת הקשות ביותר בין משרדי הממשלה בתקופת הקורונה. תחילה תאריך החזרת הפעילות נדחה בשבועיים, ולאחר מכן בשבוע נוסף. כעת, מקווים ברכבת שביום שני אכן יוחזרו תנועת הקרונות.

פרופ' איתן פרידמן, מנהל היחידה לאונקוגנטיה ביה"ח שיבא, אמר אתמול לחדשות 13 כי "אם לא תהיה הקפדה, ולא תהיה אכיפה, ולא יהיה מישהו שיהיה אחראי על זה - זו אחת הסכנות הגדולות, באותה רמה כמו של בתי האבות וכמו המוסדות לאנשים מבוגרים".