"מעצימים אותך": האחים שהפכו לאלילי הכושר המצליחים ביותר ברשת

לערוץ היוטיוב של תומר ואורן, "לויס פיטנס", יש 112 אלף מנויים שעוקבים באדיקות אחר התכנים שהשניים מעלים. מעבר לתרגילים, הסרטונים מלווים בערך מוסף: "הראו לי שאפשר לעשות שינוי עם עצמי"

זמן צפייה: 09:15

לפני שלוש שנים האחים לוי, תומר בן ה-25 ואורן בן ה-23 מחולון, החליטו להקים את המדינה מהספה ומאז הם מלמדים אותנו איך לעשות את זה נכון – שינה מספקת, תזונה נכונה ופעילות גופנית.

בכל שבוע משתפים הצעירים האנרגטיים בערוץ היוטיוב שלהם סרטונים עמוסי מוטיבציה, ועם 112 אלף המנויים, העמוד שלהם "לויס פיטנס" הפך לערוץ הכושר הנצפה בישראל. רונית, אימם של השניים, טוענת כי "לסרטונים יש ממד נוסף, הם רוצים להעצים אותך".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

אהבה – וצייתנות: כך גומלת פלוגה לילד שמחלק לה ממתקים • צפו

הורי החיילת הבודדה ששמה קץ לחייה – דורשים תשובות מצה"ל

אם ובתה הואשמו ברצח צעירה בהיריון ותינוק – אותו הוציאו מבטנה

Tomerg
תומר ואורן לוי

אוראל משיח בן ה-15, שמתאמן אצל צמד האחים, מחזק את דברי רונית: "ביסודי כל הזמן הורידו לי את הביטחון. הייתי כל הזמן שקט ובדיכאון. הרגשתי שכואב לי כבר שכל הזמן מורידים אותי. ואז הם הראו לי איך אפשר לבוא ולעשות שינוי עם עצמך".

דליה מנטבר, כוהנת האירובי מהתוכנית "שעת כושר", כבר הספיקה להעמיד דורות של מתעמלים חטובים. הסוד להצלחה בתחום, לטענתה, "זאת ההופעה. אנחנו עושים הופעה לתלמידים שלנו. צריך להיות שחקנים כדי להיות מורים טובים". עוד הוסיפה כי "המסרים זה העניין. כל אחד יודע שצריך לעשות פעילות גופנית, אבל אנשים הם עצלנים והם צריכים סיבה".