השף טום אביב תקף אדם שהתעלל בכלב - ונעצר: "גבול שאין עליו מחילה"

השף המוכר תיאר כי אדם התעלל בכלב מחוץ למסעדת "קוקו במבינו" שבבעלותו - והוא עצר אותו באלימות. לדבריו, "אני נגד אלימות, אך לפעמים היא הכרחית". לאחר מכן עדכן כי הוא שוחרר חזרה לביתו

זמן צפייה: 01:21

השף טום אביב נלקח אתמול (שישי) לתשאול במשטרה לאחר שעל פי החשד הכה אדם שהתעלל בכלב. השף כתב על כך באינסטגרם שלו ואישר את הדברים. לדבריו, "אני אמנם נגד אלימות מכל סוג שהיא, אך לפעמים היא הכרחית, אדם המתעלל בבעל חיים חסר ישע עובר מבחינתי גבול שאין עליו מחילה".

"כפי שחלקכם שמעו, אתמול עצרתי אדם שהתעלל בצורה קיצונית בכלב שלו מחוץ ל'קוקו'" (המסעדה 'קוקו במבינו' שבבעלותו), כתב אביב, והוסיף כי בעקבות המקרה נלקח לתשאול. "חייב לציין שמשטרת ישראל פעלה כשורה ובצורה מכובדת ורק עשתה את עבודתה אך הבעיה הגדולה היא בחוק".

Rlrnfj
הכלב שאביב טוען שהתעללו בו | צילום: מתוך האינסטגרם של טום אביב

השף גם ביקר את ההתייחסות למקרים כאלה מטעם החוק: "בעלי הכלב שהתעלל נעצר גם הוא, אבל לצערי, על פי חוק, הכלב יחזור אליו במיידית. במדינת ישראל, כאשר יש חשד לתקיפה או איומים בין בני אדם, צו הרחקה הוא הדבר הראשון שעושים אך לצערי היחס של החוק לחיות הוא שונה. אני מתנצל, לא בגלל מה שעשיתי, אלא בגלל שזה לא ישנה כלום. שיהיה לנו רק טוב בעזרת השם".

לאחר מכן עדכן אביב כי הוא השתחרר וחזר למסעדה שלו, ואך צירף תמונה של הכלב.

Hgwjtv
התיאור שכתב אביב למקרה | צילום: מתוך האינסטגרם של טום אביב