אלמונים יידו אבנים על אוטובוס בדרך לאילת: "לעצור את הטרור נגד הנהגים"

אוטובוס שעשה את דרכו לעיר הדרומית נרגם באבנים, אך אף אחד מהנוסעים לא נפגע. לפי נתוני ארגון הנהגים, מתחילת השנה, היו 3,644 מקרי אלימות. חברת אגד: "מדובר בפורעים בדואים שתוקפים על רקע לאומני"

זמן צפייה: 00:54

אוטובוס שעשה את דרכו לאילת הלילה (שלישי) נרגם באבנים על ידי אלמונים - אף נוסע לא נפגע. מקרה חמור זה מצטרף לעלייה התלולה בתקיפות הנהגים בזמן האחרון, כאשר על פי נתוני ארגון הנהגים, בשנת 2020 חוו הנהגים 3,644 מקרי אלימות פיזית. עוד נמסר כי בפועל, המספר גבוה בהרבה שכן רק 47% מהמקרים דווחו.

ארגון הנהגים מסר: "רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ונוסעים ישבו מאחורי סורג ובריח. על רשויות החוק לפעול בהתאם. מקרה חמור זה יכול היה להסתיים ם הרוגים רבים ורק בזכות תושיית הנהג נמנע אסון כבד. יש לעצור את הטרור נגד הנהגים והאוטובוסים".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2111031143' autoplay='0' credit='' desc='אוטובוס נרגם באבנים בדרך לאילת' poster='' kid='1_y23pnbqc' duration='4']

מאגד נמסר בתגובה: "התופעה המבישה התגברה מאוד לאחרונה ולעיתים קרובות היא צופנת בחובה פגיעות גם בקרב משתמשי התחבורה הציבורית ולא רק פגיעה קשה ברכוש. ככל הנראה מדובר על פורעים בדואים שתוקפים לאחרונה באופן תדיר את האוטובוסים של אגד בכבישי צפון הנגב על רקע לאומני מתוך ככל הנראה תפיסת האוטובוס של אגד כסמל לשלטון הציוני".

אבן שנזרקה לעבר אוטובוס שהיה בדרכו לאילת
אבן שנזרקה לעבר אוטובוס שהיה בדרכו לאילת