מחסומים בכל שעות היממה: המשטרה תתגבר את האכיפה בסופ"ש

אגף התנועה יציב 25 מחסומים קבועים בכבישים הבין-עירוניים ו-300 נוספים בכבישים בתוך הערים, החל ממחר ב-6 בבוקר ועד ליום ראשון. השבוע נרשמה עלייה של 34% בדוחות שניתנו למפירי המרחק

זמן צפייה: 01:19

החל ממחר (שישי) בשעה 6 בבוקר ועד ליום ראשון, יציב אגף התנועה במשטרת ישראל 25 מחסומים בכבישים הבין-עירוניים ברחבי הארץ, ועוד כ-300 מחסומים בכבישים בתוך הערים עצמן, זאת על מנת לאכוף את הידוק הסגר והגבלות התנועה. המחסומים יוצבו במעברים במשך כל סוף השבוע, 24 שעות ביממה.

כמו כן, אלפי שוטרים יסיירו ברחבי הארץ ויאכפו את הגבלות המסחר וההתקהלויות האסורות. בכוונת משטרת ישראל גם לוודא כי מי שנדרש לבידוד - אכן מעביר אותו בביתו. המשטרה עדכנה כי במהלך השבוע החולף נרשמה עלייה של 34% מהשבוע שעבר במספר הדוחות שניתנו למפירי הגבלת המרחק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"הזמין לשחק בסוני וביצע מעשים מגונים": אישום נגד מאמן כדורסל

בשל החשש מהמוטציה: מסתמן – שבים מברזיל יחויבו בבידוד במלונית

יוצא מהקראוון, מכוון – ויורה: תיעוד הירי בפורץ הרכב בערד

ישראל נכנסה לסגר שני
ישראל נכנסה לסגר שני | צילום: דוברות המשטרה

אתמול עדכנו במשרד הבריאות את תוכנית היציאה מהסגר, ושמרו על ההמלצה להאריך את הידוק ההגבלות בשבוע נוסף לפחות. זאת, בעקבות הערכות לפיהן מדדי התחלואה לא יירדו באופן שיאפשר הקלות בסגר. על פי המתווה ליציאה, בשלב הראשון ישובו לפעילות חנויות הרחוב והלימודים בגנים ובכיתות א' עד ד' ובכיתות י"א-י"ב.

בשלב השני ישובו לפעילות כיתות ה' עד י', ותתאפשר פעילויות שקשורות לדרכון הירוק - ככל הנראה הופעות תיאטרון ובתי קולונוע, כלומר מקומות בילוי שכרטיס אליהם נרכש מראש. לפי התוכנית, רק בשלב השלישי תהיה פתיחה של מסעדות ובתי קפה.