נבחרת הג'ודו תקועה בברצלונה: לא תתחרה במכביה?

הספורטאים הישראלים ומאות נוסעים נוספים תקועים בנמל התעופה בברצלונה עקב תקלה טכנית במטוס אל על

ספורטאי נבחרת הג'ודו בנמל

תקועים בנמל התעופה ויחמיצו את המכביה? עשרות ישראלים, ביניהם ספורטאי נבחרת הג'ודו תקועים החל מאתמול (חמישי) בנמל התעופה בברצלונה, לאחר שטיסתם נדחתה שוב ושוב בעקבות תקלה טכנית. הספורטאים נמצאים כבר שעות ללא מנוחה והשתתפותם בתחרויות המכביה שנפתחה אתמול, מוטלת בספק.

ספורטאי נבחרת הג'ודו בנמל
ספורטאי נבחרת הג'ודו בנמל

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"מה שקורה בשדה התעופה בברצלונה זה טיסה של אל-על, אך מטוס חכור ספרדי", סיפר משה פונטי לחדשות 2 Online. "זה פשוט מזלזול בנוסעים בכלל ובנבחרת ישראל בג'ודו בפרט. הנבחרת הייתה צריכה להיות אתמול אחרי הצהריים בארץ ולהתכונן לתחרות ביום ראשון במסגרת המכביה".

יו"ר האיגוד טען כי המצב שהעמידו בו את הספורטאים במשך שעות לא עולה על הדעת. "זה פשוט ביזיון של חברת אל-על, ולאו דווקא בגלל התקלה במטוס", סיפר. "תקלות קורות, אך אין קשר בין התקלה לבין היחס המחפיר והמזלזל של חברת אל-על לנוסעים שלה".

תיעוד נבחרת הג'ודו בטרמינל
תיעוד נבחרת הג'ודו בטרמינל

פונטי סיפר כי הספורטאים הגיעו אתמול לנמל התעופה בשעה 11 בבוקר ונאלצו להישאר בשדה עד שעות הלילה המאוחרות - אז נמסר להם כי יוכלו להתפנות למלון. לאחר שהבינו שהמלון מרוחק שעה וחצי נסיעה מנמל התעופה החליטו להישאר ולישון על רצפת הטרמינל.

בתפקידי כיו"ר זו לא פעם ראשונה שאני נתקל בתקלות עם אל-אל", סיפר פונטי. "אני צריך לחשוב אם נטוס עם איגוד הג'ודו בחברת אל-על. אני גם שומר לעצמי את הזכות לפתוח בהליכים משפטיים בעתיד".

מאל-על נמסר בתגובה: בשל תקלה טכנית שחייבה הטסת חלק לתיקון במטוס שהיה אמור להמריא מברצלונה פוזרו נוסעים לבתי מלון ומטופלים ע״י תחנת אל על בברצלונה. התקלה מטופלת והטיסה צפויה להמריא לארץ בשעות הצהרים. אל על אינהמתפשרת על הבטיחות. ומתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים.

[brightcove_iframe video_id='judo_barcelona_vtr2_n20170707_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='0'']