הטרגדיה המשותפת: ההרוגים מהתאונה בשרון הובאו למנוחות

בנותיהן הבכורות של תומר ויינשטיין ויניב לוגסי, שנדרסו למוות במהלך רכיבה על האופניים, ספדו להם מעל קבריהם: "אף פעם לא חלמתי שתיעלם לי בשלב הזה או בשום שלב אחר"

זמן צפייה: 01:54

דריסת רוכבי האופניים בשרון: תומר ויינשטיין ויניב לוגסי, שנדרסו למוות, הובאו היום (שלישי) למנוחות זה לצד זה. בנותיהן הבכורות של השניים, שלשתיהן קוראים ליאה, ספדו להם מעל קבריהם. "אף פעם לא חלמתי שתיעלם לי בשלב הזה או בשום שלב אחר", כתבה בתו בת ה-13 של יניב.

כשעתיים לאחר שנקבר לוגסי, הובא למנוחות חברו לרכיבה תומר, שנהרג איתו יחד בתאונה. גם בהלוויה שלו, בתו הבכורה בת ה-15 ספדה לו: "אף אחד לא יודע איך זה מרגיש עד שזה קורה. אין לי איך לתאר מה אני מרגישה עכשיו, אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך בכל שנייה ושנייה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תיעוד: הנהג שפגע ברוכבים בשרון מתגאה בשיפורי הרכב – ונותן גז

מיניבוס מזגזג – ועוקף דרך השול: תיעוד הבריונות בכבישי הדרום

"שאבא יראה אותי": בת להרוג מאסון הכרמל הדליקה אבוקה לזכרו

יניב לוגסי ז''ל ובתו ליאה
יניב לוגסי ז''ל ובתו ליאה | צילום: באדיבות המשפחה

שתי הבנות הבכורות שמתגוררות לא הרחק זו מזו וחולקות גורל משותף, התעוררו אתמול לבוקר שבו כל המציאות השתנתה, וקשה מאוד לתפוס את המציאות החדשה. ליאה, בתו של יניב, הבטיחה לו במכתב הפרידה שתעזור לאמה ואחיה הקטנים ונפרדת. "למזלי קיבלתי את החיוך שלך, מקווה שתהנה בגן עדן. מוסרים לך ד"ש מלמטה".

מוקדם יותר היום פורסם בחדשות 13 תיעוד של הנהג יהונתן פדידה, שחשוד שפגע אתמול ברוכבים. בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות הוא נראה מתגאה ומסביר על השיפורים שעשה ברכבו. "אני רואה סימני צמיגים על הכביש - יש פה הרבה משוגעים. ניגש לעניין, אני רוצה להדגים לכם את הפעולות של האוטו. אתה שם ברקס, לוחץ גז - והאוטו עף", אמר פדידה בסרטון.

מעצרו של פדידה הוארך בשלושה ימים, ורישיונו נפסל ל-90 ימים. במהלך הדיון, הצהיר הטוען המשטרתי כי בגופו של החשוד נמצאה אינדיקציה לכך שבזמן התאונה נהג תחת השפעה של סם מסוכן. עוד אמר הנציג המשטרתי כי ברכב הייתה מותקנת מערכת לא חוקית שמאיצה את הרכב, שנסע במהירות מופרזת שלא תואמת את הכביש.