רוכב אופנוע בן 52 נהרג בתאונה קטלנית סמוך לבית שמש

רוכב אופנוע בן 52 נהרג בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 3866 מצומת מחסיה לכיוון נס הרים סמוך לבית שמש. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו

זירת התאונה בכביש 3866 בה נהרג רוכב אופנוע בן 52
זירת התאונה בכביש 3866 בה נהרג רוכב אופנוע בן 52 | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 52 נהרג בתאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר (שני) בכביש 3866 מצומת מחסיה לכיוון נס הרים סמוך לבית שמש. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

פראמדיק מד"א מוחמד פוואקה סיפר: "רוכב האופנוע שכב בצד הדרך מעבר לגדר ההפרדה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונה קשה בגוש עציון
זירת התאונה בגוש עציון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

יצוין כי אתמול אירעו שתי תאונות דרכים קשות, כאשר אחת מהן בין שני כלי רכב פלסטינים על כביש 351 בין תקוע לנוקדים, והשנייה בסמוך לכניסה לבית עלמין באשדוד. בגוש עציון נאלצו צוותי מד"א שהגיעו לאזור לקבוע את מותו של גבר כבן 30, ופינו לבית החולים גבר כבן 50 במצב קשה. שני פצועים נוספים פונו ע"י הסהר האדום לשטח הרשות בבית לחם.

באשדוד, צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו רוכבת אופנוע, כבת 25, לבית החולים אסותא בעיר כשהיא במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. נהג הרכב, בן 71, שהיה מעורב גם הוא בתאונה, נפצע באורח קל.