קיבוץ ניר עוז הודיע: תמיר אדר, שהוגדר כחטוף, נרצח ב-7 באוקטובר

אדר בן ה-38, אב לשני ילדים, הוא נכדה של יפה אדר שנחטפה ושוחררה במסגרת העסקה. בבוקר השבת השחורה הוא ביקש מאשתו לא לפתוח את הדלת לאף אחד - ויצא להילחם על הבית. במשך יותר מ-90 ימים חיכו בני משפחתו לקבל ממנו אות חיים, עד שהגיעה הבשורה המרה על מותו

זמן צפייה: 04:15

משפחתו של תמיר אדר, בן 38 מניר עוז, שהוגדר עד כה כחטוף - עודכנה הבוקר (שישי) כי הוא נרצח בשבת השחורה ב-7 באוקטובר, וגופתו מוחזקת בידי חמאס ברצועת עזה. אדר, נכדה של יפה אדר שנחטפה ושוחררה בעסקת החטופים, נולד בקיבוץ וחי בו כל חייו, ושם גם גידל את שני ילדיו, בני 3 ו-7.

מהקיבוץ נמסר: "קיבוץ ניר עוז מודיע באבל כבד על הרצחו של תמיר אדר, תושב הקיבוץ, בשבת ה-7.10. תמיר היה בן 38. נולד וגדל בקיבוץ וחי בו עם משפחתו - אשתו הדס, ושני ילדיו (7, 3.5), חקלאי ואיש חינוך במקצועו. תמיר היה איש משפחה, אוהב אדם וטבע. אוהד מכבי תל אביב מושבע ותמיד מוקף בחברים. סבתו יפה אדר, בת 85, נחטפה גם היא ושוחררה".

ממטה משפחות החטופים נמסר: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו של תמיר אדר ז"ל. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת אדר. תמיר אדר (38), איש משפחה מסור, נשוי להדס ואב לשני ילדים קטנים שהיו כל עולמו. תמיר הוא דור שלישי בקיבוץ ניר עוז, חקלאי בנשמה שהאמין בתוצרת ארץ-ישראלית. תמיר היה שורשי ומחובר לאדמה, אהב את הארץ, אהב לטייל עם תרמיל על הגב, הוא היה אדם של מרחבים ונחלים. נהג לבלות עם הילדים בטבע לראות ביחד את השקיעה. תמיר מאוד אהב מוזיקה ובמיוחד אהב את מאיר אריאל, רק לפני יומיים, שחר בנו של מאיר אריאל, הגיע לאירוע לכבודו ושר את השיר האהוב על תמיר "זרעי קיץ". כולם מספרים עליו שהיה אדם חברותי מאוד, מלא בחברים קרובים. איש שיחה עמוק ורגיש ובעל חוש הומור מפותח. אחד כזה, שתמיד מחייך ואוהב את החיים בפשטותם. תמיר ז"ל הוא הנכד של יפה אדר ששוחררה לפני מספר שבועות משבי חמאס-דאעש. יהי זכרו ברוך".

תמיר אדר

"יש קרב בחוץ. אל תפתחי את הדלת לאף אחד, גם אם אני בעצמי אומר לך לפתוח", אמר תמיר לאשתו בשעה 9:30 בבוקר השבת השחורה, כאשר יצא להילחם על הבית כשמחבלי חמאס חדרו לקיבוץ. במשך יותר מ-90 ימים חיכו בני משפחתו לקבל ממנו אות חיים, עד שהבוקר הגיעה הבשורה המרה על מותו.

חטופים חרבת ברזל
אילן וייס, עידן שתיוי וחנן יבלונקה

אתמול עדכן דובר צה"ל כי שלושה ישראלים שהוגדרו עד כה נעדרים - נחטפו ב-7 באוקטובר לעזה. השלושה הם עידן שתיוי וחנן יבלונקה שנחטפו מהמסיבה ברעים, ואילן וייס, שנחטף מקיבוץ בארי ומשפחתו עודכנה בתחילת השבוע כי נרצח בשבת השחורה, וגופתו מוחזקת בידי חמאס