קיבוץ ניר יצחק הודיע: החטוף טל חיימי נרצח ב-7 באוקטובר

בהודעה משותפת עם המשפחה ומטה משפחות החטופים, נמסר כי טל חיימי בן ה-41, אש לשלושה ילדים, נרצח בשבת השחורה, וגופתו נחטפה לרצועת עזה. "היה מחובר בכל נימי נפשו לקיבוץ ואחד מעמודי התווך של הקהילה"

זמן צפייה: 01:43

בהודעה משותפת מטעם משפחת חיימי, קיבוץ ניר יצחק ומטה משפחות החטופים, נמסר הערב (רביעי) כי החטוף טל חיימי, תושב ניר יצחק, נרצח בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. "אנו מרכינים ראש על הירצחו של החטוף טל חיימי ז"ל", נמסר, "לפני שעה קלה משפחת חיימי עודכנה על הירצחו של טל ז״ל בשבת השחורה".

עוד נמסר: "טל (41) הוא דור שלישי למקימי קיבוץ ניר יצחק והיה מחובר בכל נימי נפשו לקיבוץ ואחד מעמודי התווך של הקהילה. משפחתו וחבריו מספרים שתמיד היה הראשון לסייע, לתת יד, ולהשרות רוגע וביטחון לכל מי שסביבו. רק לפני כשלושה חודשים טל איבד את אימו, אסתי, לאחר מאבק במחלה קשה. טל הותיר אחריו את אשתו אלה, שלושה ילדים - תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור. יהי זכרו ברוך".

חרבות ברזל חטופים עדן זכריה, רס״ב זיו דדו
עדן זכריה, רס״ב זיו דדו

אתמול הודיע צה"ל כי חילץ את גופותיהם של החטופים עדן זכריה ורס"ב זיו דדו. גופותיהם חולצו בפעילות של לוחמים מיחידה 504 באגף המודיעין וחטיבה 551, ולאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו נציגי צה"ל והמשטרה למשפחותיהם על השבת גופותיהם מעזה. על פי הסימנים, השניים לא נפגעו מתקיפה של צה"ל.

עדן זכריה (27) נחטפה מהמסיבה ברעים, ורס"ב זיו דדו (36) נחטף ונפל בעת שירותו כמנהל עבודה לוגיסטי בגדוד 51 שבחטיבת גולני - ועד היום הוכר כחלל חטוף בידי ארגון טרור. "אנו משתתפים בצער המשפחות ונמשיך ללוותן", נמסר מצה"ל. עוד הוסיפו בצבא: "במסגרת הפעילות שאפשרה את איתור הגופות, נפלו רס״ר (מיל׳) גל מאיר איזנקוט ז״ל ורס״ר (מיל׳) איל מאיר ברקוביץ׳ ז״ל ונפצעו לוחמים נוספים".