תהל מעול בת ה-17 נהרגה בתאונה באשקלון: "הייתה מלאה באהבה"

הנערה תובא למנוחות בשעה 17:30 בבית העלמין בעיר. חברתה הטובה, ליאב וקנין, סיפרה: "קשה לעכל, לא נקלט. כואב שזה היה החופש הגדול האחרון שלה. רק אתמול היא קנתה ציוד לבית הספר"

זמן צפייה: 04:56

תהל מעול בת ה-17 היא הנערה שנהרגה הלילה (חמישי) בתאונת הדרכים באשקלון, והיא תובא למנוחות בשעה 17:30 בבית העלמין בעיר.

ליאב וקנין, חברתה הטובה של תהל, סיפרה: "היא הייתה ילדה מדהימה, מאוד מצחיקה. בכל מקום הייתם רואים ומרגישים אותה. היא הייתה מלאה חום ואהבה. קשה לעכל את זה, זה לא נקלט. היא חלק ממני ומהמשפחה שלי, והיא תהיה מאוד חסרה לי. אבל היא תמיד תהיה איתי, גם אם לא פיזית אז נפשית".

יחד עם תהל נסעו שתי אחיותיה, שנפצעו קשה בתאונה. "האחיות היו מאוד קרובות, שלושתן", סיפרה וקנין, "אוהבות להסתובב יחד אחת עם השנייה". "כואב, זה החופש הגדול האחרון שלה, רק אתמול היא קנתה ציוד לבית הספר. ביטלו את מסיבת החזרה ללימודים בגלל זה".

עוד בחדשות 13:

תאונה קטלנית בדרום: צעירה נהרגה – שתי אחיותיה במצב קשה מאוד

התאונה הקטלנית באשקלון: המשטרה בודקת אם הנהג היה שיכור

הקטל בכבישים: גבר כבן 50 נהרג בדרום; שמונה נפצעו

תהל מעול, נהרגה בתאונת הדרכים באשקלון
תהל מעול, נהרגה בתאונת הדרכים באשקלון | צילום: באדיבות המשפחה

מחקירה ראשונית של התאונה הקטלנית שאירעה הלילה, ובה נהרגה בת ה-17, עולה כי הנהג היה הצעיר בן ה-22 שנפצע בינוני שנסע ככל הנראה במהירות מופרזת. מדובר בבן הזוג של בת ה-19 שנפצעה קשה. נבדק אם הוא נהג תחת השפעת אלכוהול. הלווייתה של תהל תיערך היום בשעה 17:30 בבית העלמין באשקלון.

על פי הממצאים בזירה, הנהג נסע במהירות הגבוהה מהמותר בחוק, איבד שליטה על הרכב והתנגש בעץ. מהעדויות שנלקחו עד כה עולה כי בת הזוג, שהרכב היה אצלה, נסעה יחד עם אחיותיה הצעירות לאסוף אותו. הצעיר עלה על הרכב, נהג בדרך חזרה - ואז אירעה ההתנגשות.

ד"ר יונתן ריק, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ברזילי שבו מאושפזים חלק מהפצועים, סיפר: "בשלוש בבוקר הגיעו אלינו ארבעה נפגעים מתאונת דרכים קשה, אחת מהן ללא רוח חיים. עוד שתי צעירות הגיעו עם חבלות רב מערכתיות קשות ביותר. אחת מהן נמצאת בטיפול נמרץ אצלנו, אחרי כמה שעות של ניתוח בניסיון לייצב את מצבה. היא עדיין נמצאת בסכנת חיים מיידית ובמצב אנוש. הפצועה השנייה הוטסה לסורוקה לאחר פעולות ראשוניות לייצוב מצבה. נפגע נוסף, גבר, נחבל בבטן ובחזה ואחרי פעולות ראשוניות הוא נמצא בטיפול נמרץ במצב בינוני".

Whatsapp Image 2019 08 29 At 0
מנוע הרכב עף מעוצמת הפגיעה | צילום: דוברות המשטרה

כאמור, מוקדם יותר הבוקר נהרגה נערה בת 17 לאחר שהרכב שבו נסעה איבד שליטה והתנגש בעץ ברחוב התחייה שבאשקלון. שתי אחיותיה, בנות 14 ו-19, שהיו עמה ברכב נפצעו קשה מאוד, וצעיר נוסף בן 22, תושב אשקלון, נפצע בינוני. הפצועים פונו לבית החולים ברזילי.

חובש רפואת חירום במד"א, בן טטרו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. ראינו צעירה כבת 20 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר סמוך לאי התנועה. היא הייתה ללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". עוד הוסיף טטרו: "בסמוך לרכב שכבו על הכביש שלושה פצועים. אישה בשנות ה-20 לחייה ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, גבר בשנות ה-20 לחייו ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבי"ח כשמצבם קשה"