בת 7 ננעלה ברכב לילה שלם, בן 4 נשכח במשך חצי שעה

שני מקרים של שכחת ילדים ברכב בירושלים - תוך שעות: עובר אורח הבחין בילדה בת שבע ששוהה ברכב סגור וסייע לה לצאת. מבירור עלה כי משפחתה חזרה הביתה לקראת חצות, והיא הושארה במכונית. אמה נלקחה לחקירה. במקרה אחר נשכח הבוקר ילד בן ארבע ברכב על-ידי אביו

ניידת משטרה, ארכיון | צילום: shutterstock

תוך שעות - שני מקרים של שכחת ילדים ברכב בירושלים:  הבוקר (חמישי) הבחין עובר אורח בילדה בת שבע ששוהה ברכב סגור בשכונת רמת שרת שבדרום ירושלים. הוא סייע לה לצאת ממנו - ושוטרים שהגיעו למקום ערכו בירור שממנו עלה כי משפחתה שבה לביתה אמש לקראת חצות - והילדה נשארה במכונית. היא נלקחה לביתה - ואמה הועברה לחקירה.

במקרה נוסף הבוקר, גם כן בדרום ירושלים, התקבל דיווח מעט לאחר 10:00 על ילד בן ארבע שנשכח במשך כחצי שעה ברכב של אביו. שוטרי תחנת עוז של מחוז ירושלים שהגיעו למקום הבחינו כי הילד מטופל על-ידי גורמי הרפואה והוא פונה במצב קל לבדיקות. האב זומן בהמשך לתחנת המשטרה לבירור נסיבות המקרה.

במשטרה הדגישו כי "שכחת ילדים ברכב, בפרט בחודשי הקיץ החמים, עלולה להסתיים באסון, כפי שקורה למרבה הצער לא אחת מדי שנה. חשוב לוודא בסיום נסיעה כי לא נשכח אף ילד במושב האחורי, ומומלץ להתקין מערכת התרעה מתאימה בכדי להימנע ממקרים מסוכנים מעין אלו".