סתו הלוי נהרגה בתאונה ביוון: "לא יודע איך להיות בלעדייך"

הצעירה בת ה-27 מקריית ביאליק הייתה אמורה להינשא בקיץ הקרוב, ונהרגה בהתהפכות טרקטורון באי סנטוריני. ארוסה נפצע בתאונה, וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אני כל כך מתגעגע, רק רוצה אותך לידי פה לידי"

סתיו הלוי שנהרגה בתאונת הטרקטורון ביוון
סתיו הלוי שנהרגה בתאונת הטרקטורון ביוון | צילום: מתוך פייסבוק

סתו הלוי בת ה-27, במקור מקריית ביאליק, היא הצעירה הישראלית שנהרגה שלשום בהתהפכות טרקטורון בטיול באי סנטוריני שביוון. בן זוגה מייק, שהיה אמור להינשא לה בקיץ הקרוב ונפצע בתאונה, כתב הבוקר (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו: "סתוי שלי, אני כל כך מתגעגע. אני לא יודע איך להיות בלעדייך. רק רוצה אותך לידי פה. אני אוהב אותך עם כל הלב שלי".

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "סתו הלוי, בת קריית ביאליק, נהרגה אתמול בתאונת דרכים באי סנטוריני ביוון. סתו המוכשרת, בת ה- 27, בוגרת תיכון "אורט" קריית ביאליק, למדה בכיתת נחשון והיתה תלמידה ערכית, מצטיינת ואהודה. היא שירתה ביחידת 8200 היוקרתית. בחמש השנים האחרונות היתה סטודנטית לרפואה ותכננה את עתידה במקצוע.

"ביולי הקרוב עמדה סתו להינשא לבחיר לבה", הוסיף ראש העירייה, "במקום לצעוד עמה לחופתה, נלווה אותה למנוחת עולמים בבית העלמין בעירנו, קריית ביאליק. סתו הצטיינה בכל ועתיד מזהיר נשקף לה. במהלך חופשה עם בן זוגה מצאה את מותה, כה צעירה, ולבנו כואב. איזו החמצה. בשם תושבי קריית ביאליק אני שולח תנחומים כנים למשפחת הלוי היקרה".

323550843 705788284601189 4876
סתיו הלוי שנהרגה בהתהפכות הטרקטורון ביוון וארוסה שנפצע בתאונה | צילום: מתוך פייסבוק

מהמשטרה היוונית נמסר כי התאונה הקטלנית התרחשה סמוך לכפר קמארי, ומחקירה ראשונית עולה כי במהלך הנסיעה הטרקטורון סטה מהכביש, פגע בעץ והתהפך. בן זוגה של ההרוגה, ישראלי גם הוא, נפצע באורח קל בתאונה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים מקומי.