הכלה שהותקפה כשביקשה לחמם קפה: "הייתי בטוחה שאני הולכת למות"

רוני (שם בדוי) הייתה בדרכה למדידת שמלת כלה כשעצרה וקנתה כוס קפה בחנות נוחות ברשון לציון. כשביקשה לחמם את המשקה - הותקפה על ידי עובד הדלפק, שרדף אחריה ודקר אותה: "הוא לא היסס - הוא אמר שהוא הולך להרוג אותי"

זמן צפייה: 03:58

רוני (שם בדוי), כלה שהייתה בדרכה למדידת שמלת כלה, עצרה בתחנת דלק בראשון לציון וקנתה כוס קפה בחנות הנוחות. אלא שכאשר ביקשה לחמם את המשקה, החל העובד במקום לתקוף אותה. הערב (שישי), היא סיפרה לראשונה על רגעי האימה.

"עצרתי לקנות קפה לפני נסיעה של כשעה לדרום, עצרתי בתחנת 'מיקה' בראשון לציון, אני מבקשת מהמוכר קפה ואוספת עוד כמה דברים מהחנות. כשלגמתי מהקפה, הרגשתי שהוא קר וביקשתי פעמיים מהמוכר לחמם אותו. הוא שפך עליי את הקפה, רדף אחריי ודקר אותי. הייתי בטוחה שאני הולכת למות".

"הוא לא היסס, ואמר שהוא הולך להרוג אותי", סיפרה רוני, "גם אחר כך לשוטרים הוא אמר שחבל שהוא לא הרג אותי וחבל שזה לא היה בראש. הוא לרגע לא הביע חרטה, הוא צחק וזילזל".

זירת האירוע בראשל''צ, מוכר דקר אישה בגבה
זירת האירוע בראשל''צ, מוכר דקר אישה בגבה | צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה של תחנת ראשון לציון, אמש התביעה המשטרתית כתב אישום נגד העובד בחנות הנוחות בגין דקירת לקוחה באמצעות בקבוק שבור. "הקורבן הגיעה אל תחנת הדלק במערב העיר", נכתב בכתב האישום, "ובשל חילוקי דעות עם עובד בחנות הנוחות, לאור בקשתה לחמם את הקפה שרכשה, שפך בפניה הנאשם את הקפה, ולאחר מכן שבר בקבוק זכוכית, רדף אחריה מחוץ לחנות - ודקר אותה מספר דקירות בפלג גופה העליון".

"כאמור, שוטרים שהגיעו למקום עצרו לחקירה את הנאשם - תושב חולון בשנות ה-20 לחייו העובד בחנות הנוחות, ובסיום חקירתו נכלא, כשעל-פי גורמי רפואה האישה פונתה אל המרכז הרפואי וולפסון באורח בינוני". עוד נכתב כי "בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הוגש כתב אישום חמור ובקשת המשך מעצרו של החשוד עד תום ההליכים".

חובש מד"א, מנדי חביב, סיפר: "הפצועה ישבה בחנות סמוכה למקום שבו נפצעה, כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה חודרת. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים, ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים, כשמצבה בינוני ויציב".