ישראלית נהרגה בתאונת אוטובוס בקוריאה הדרומית, 7 נפצעו קשה

בתקשורת הדרום-קוריאנית מדווחים על תאונת דרכים במעורבות אוטובוס תיירים, בהם כ-33 תיירים ישראלים. ממשרד החוץ נמסר כי נקבע מותה של אחת הפצועות, ובנוסף יש עוד 7 פצועים קשה ו-24 פצועים קל

זמן צפייה: 03:07

בקוריאה הדרומית מדווחים היום (חמישי) על תאונת דרכים במעורבות אוטובוס תיירים, בהם כ-33 תיירים ישראלים, במחוז צ'ונג צ'אנג צפון. ממשרד החוץ נמסר כי נקבע מותו של אחד הפצועים, ובנוסף יש שני פצועים קשה מאוד, חמישה פצועים קשה ו-24 פצועים קל.

התאונה התרחשה בסביבות השעה 18:00 שעון מקומי, הנהג המקומי טוען בעדותו שמערכת ההילוכים היתה תקולה. הנפגעים הישראלים מאושפזים בארבעה בתי חולים באזור התאונה. שר החוץ אלי כהן שוחח עם שגריר ישראל בקוריאה, עקיבא תור, והנחה כי משרד החוץ יעמוד לרשות האזרחים הישראלים שנפצעו בתאונה ובני משפחותיהם עד לשובם במהרה לארץ.

האירוע מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ בירושלים ושגרירות ישראל בקוריאה. השגריר והקונסול, נציגי שגרירות ישראל בסיאול, בירת קוריאה הדרומית, נמצאים בדרכם למקום התאונה ולבתי החולים אליהם פונו הפצועים, ועומדים בקשר עם הרשויות המקומיות המטפלות באירוע.

תאונות האוטובוס בדרום קוריאה
תאונות האוטובוס בדרום קוריאה

בתחילת השנה נפגעו חמישה ישראלים בהתדרדרות רכב לנהר במהלך טיול באיזור צ'אנג מאי שבצפון תאילנד. קונסול ישראל בתאילנד, אלי סנה, סיפר אז: "בתאונה היו מעורבים חמישה ישראלים שנסעו ברכב שכור עם נהג, הנהג איבד שליטה, סטה מהמסלול והידרדר במורד התהום. הנהג נהרג במקום, הישראלים הצליחו לחלץ את עצמם ועלו במעלה ההר, כשהראשונים שהגיעו למעלה למזלם הרב פגשו בקבוצה של ישראלים שעברו במקרה במקום. הישראלים עזרו להם לחלץ את עצמם, והזעיקו עזרה. כעת כל הפצועים מאושפזים ומטופלים בבתי החולים, המשפחות מודעות למצבם".