בפעם ה-56 בתולדותיה: מכבי ת"א זכתה באליפות המדינה בכדורסל

החבורה של קטש גברה 90:94 על היריבה המרה באדום, השלימה ניצחון 1:2 בסדרה וזכתה באליפות שלישית בארבע העונות האחרונות. בראון ובולדווין הובילו את הצהובים במשחק עם 22 נקודות, 31 של ג'ייקובן בראון מנגד לא עזרו לאדומים שעל אף שסיימו את העונה ללא תואר, עשו עונה מרשימה במיוחד

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

מכבי תל אביב אלופת המדינה. הקבוצה הצהובה מתל אביב גברה 90:94 הערב (שלישי) על היריבה העירונית הפועל 1:2 בסדרת גמר ליגת ווינר סל, והניפה את צלחת האליפות בפעם ה-56 בתולדותיה, במה שסגר עונה מוצלחת מבחינתה לאחר שהגיעה כפסע מפיינל פור היורוליג, לגמר גביע המדינה וכאמור הערב זכתה באליפות המדינה, מול היריבה האדומה.

המשחק עצמו היה הפכפך והמחצית הראשונה הייתה צמודה במיוחד, כאשר יכולת נהדרת של לורנזו בראון שהנהיג את הצהובים במשחק נתנה לקבוצה הביתית יתרון מינימלי של 38:42 לאחר 20 דקות מורטות עצבים של כדורסל. ברבע השלישי הצהובים לחצו על הגז, רומן סורקין הצטרף לקרב הענק והשתלט על אזור הצבע ועזר לסיים ביתרון 64:75 לקראת פתיחת הרבע האחרון.

בעשר הדקות האחרונות הקהל הצהוב דחף את הקבוצה שלו לניצחון 90:92 ולסיום עונה בקרב עיקש במיוחד מול היריבה העירונית שכבר ביצעה קאמבק מדהים, ועשתה מצידה עשתה עונה נפלאה. ווייד בולדווין שספג ביקורות רבות על היכולת הרה במשחק התבוסה בהיכל הדרייב אין הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 22 נקודות כשמנגד, ג'ייקובן בראון עשה כל שביכולתו וסיים עם 31 אך ללא תואר את העונה.

ווייד בולדווין מול בר טימור
ווייד בולדווין מול בר טימור | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

אחרי סדרה עצבנית במיוחד שלוותה ברגעים לא ספורטיבים משני הצדדים, הצד הצהוב של תל אביב יצא מחוייך אל מול היריבה המרה ועם  צלחת האליפות ה-56 במספר של המועדון. מנגד, המועדון האדום של ת"א כמעט והצליח לחולל סנסציה על הפרקט, אך בסופו של דבר נותר רק עם המחמאות והקהל שמלווה אותו במסירות.