רבבות בתפילת סליחות בכותל המערבי; השיא - מחר בחצות

מאות אלפי ישראלים וישראליות הגיעו לירושלים במהלך חודש אלול ובעשרת ימי התשובה על מנת להתפלל ולהתכונן לצום יום הכיפורים. "רואים פה את כולם - זה מאפשר לכל אחד לעשות חשבון נפש"

זמן צפייה: 00:09

בעוד יומיים יעמדו מאות אלפי ישראלים וישראליות בתפילת "כל נדריי" שפותחת את יום הכיפורים. עד אז, שעות הערב והלילה מוקדשות לתפילות הסליחות. אלפי אנשים כבר הגיעו לרחבת הכותל המערבי שבירושלים, מראש השנה ועד לימים אלה, הימים הנוראיים. מחר (שני) צפויים להגיע בחצות עשרות אלפי אנשים שימלאו את רחבת הכותל. "זה בלב, אי אפשר להסביר את זה", אמר יובל זוהר, תושב צרפת שהגיע לתפילה במקום.

הערב התקבצו מאות רבות של מתפללים במקום, כמו בכל יום בחודש אלול. הם מגיעים מרחוק ומקרוב, גברים, נשים, מכל קצוות הדת. "אני חושב שזה דבר שגורם לחשבון נפש לכל אחד ואחת מאיתנו. במיוחד בתקופה כזאת, שאנחנו צריכים אחדות בעם ישראל", אמר משה גיאת, תושב ראשון לציון שהגיע למקום. "אתה רואה פה את כולם. חילונים, דתיים, שמאלנים - מה שלא תרצה", הוסיף.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"מתכוננים חודש מראש": חנויות האופניים עמוסות לפני יום כיפור

התחזית: מעונן חלקית עד בהיר; ערב יום כיפור – התחממות ניכרת

המבקר שפירא אישר הלוואה לנתניהו – בניגוד לדעת יועצו המשפטי

אלפי אנשים מתפללים כותל המערבי
אלפי אנשים מתפללים בכותל המערבי | צילום: רויטרס

תפילת ההמונים שתיערך מחר תסיים את עשרת ימי התשובה שבין ראש השנה ליום הכיפורים, שנחשבים לימים החשובים ביותר במסורת היהודית.