הקטל בכבישים: הולכת רגל בת כ-70 נהרגה ברעננה

חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי האישה נמצאה עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים לאחר שנפגעה מרכב - ולכן נאלצו לקבוע את מותה במקום. בצומת עד הלום נפצע קשה רוכב אופניים חשמליים בתאונה עם רכב פרטי

הולכת רגל בת כ-70 נהרגה מפגיעת רכב ברעננה
הולכת רגל בת כ-70 נהרגה מפגיעת רכב ברעננה | צילום: דוברות זק״א

הקטל בכבישים: הולכת רגל בת כ-70 נהרגה היום (שישי) לאחר שנפגעה מרכב נוסע ברחוב אופסטרלנד ברעננה. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי האישה נמצאה עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים - ולכן נאלצו לקבוע את מותה במקום. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

חובש בכיר במד"א, יוסי ויצ'נר, סיפר: "הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לרכב, כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חוקרים מזהירים: הגל החמישי כבר החל בישראל

ביהמ"ש בוושינגטון: בקשת טראמפ לא למסור מסמכים על המהומות נדחתה

מקסיקו: לפחות 53 מהגרים נהרגו בהתהפכות משאית

הולכת רגל בת כ-70 נהרגה מפגיעת רכב ברעננה
זירת התאונה ברעננה | צילום: דוברות איחוד הצלה

יהודה אדלשטיין ואריה מנדלבאום, מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה, מסרו: "מדובר בהולכת רגל כבת 70 שנפגעה מרכב, כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת על מקטע מעבר החצייה בכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, עוצמת הפגיעה היתה קשה וקטלנית. לצערינו פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק״א צוות מרחב שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

זירת התאונה בצומת עד הלום בכביש 4
זירת התאונה בצומת עד הלום בכביש 4 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לפנות בוקר נפצע קשה רוכב אופניים חשמליים בן כ-30, לאחר שנפגע מרכב בכביש 4 לכיוון צפון, בצומת עד הלום סמוך לאשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצוע לבית החולים אסותא באשדוד, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

פרמדיק מד"א, סטניסלב ניקולסקי, סיפר: "רוכב האופניים שכב על הכביש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים, ומתן טיפול תרופתי. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה".