הגבר שאותר מת בשרון - בנו של הזמר חיים אוליאל: "אין קשה מזה"

אביו של ניב אוליאל בן ה-33, שגופתו אותרה במושב נווה ימין יחד עם בת זוגו, ספד לו: "הוא היה אדם מדהים ומוזיקאי מהטובים שיש. דיברתי איתו ביום שני - והכול היה בסדר"

זמן צפייה: 01:48

הותר לפרסום: הצעיר שגופתו אותרה הבוקר (חמישי) במושב נווה ימין שבשרון הוא ניב אוליאל בן ה-33, בנו של הזמר חיים אוליאל. "אין דבר קשה יותר מלאבד ילד", אמר האב. "הוא היה אדם מדהים ומוזיקאי מהטובים שיש".

"דיברתי איתו ביום שני והכול היה בסדר", סיפר אוליאל. "כנראה שביום שילשי לפנות בוקר קרה מה שקרה. הוא היה עם בת הזוג שלו. בני המשפחה שלה חיפשו אותה, וכשהגיעו לדירה מצאו את שניהם".

לכתבות נוספות בנושא >>

גופות גבר ואישה נמצאו במושב בשרון - הנסיבות בבדיקה

גופת גבר נמצאה בדירה בתל אביב; הנסיבות בבדיקה

גופה במצב ריקבון נמשתה מהמים באזור חיפה; אין חשד לפלילים

אמבולנס (ארכיון)
אמבולנס (ארכיון) | צילום: istock

מוקדם יותר היום, דווח כי השניים נמצאו ללא רוח חיים במושב נווה ימין, לאחר שלא ענו לטלפון במשך 24 שעות. בזירת האירוע נמצאו אלכוהול וסמים. נסיבות האירוע בבדיקה ואין חשד לפלילים.

צוותי מד"א שהגיעו למקום איתרו את השניים ללא סימני חיים. פראמדיקית מד"א ערין כבהא סיפרה כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואישה בשנות ה-30 מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שמע הבוקר בתדהמה על מותו של המוסיקאי ניב אוליאל, שגדל בשדרות. "אני מכיר את ניב שנים רבות כמי שגדל בעיר והיה שייך להוויי המוסיקלי של משפחת אוליאל וחלק מההרכב 'האוליאלים'", אמר דוידי. "ניב היה שותף לפרויקטים רבים בעיר יחד עם אביו וכולנו נזכור את תרומתו. זה כאב גדול לעיר שדרות כולה ולמשפחת אוליאל היקרה בפרט. אני שולח את תנחומיי לחיים היקר, לאמא חלי ולכל המשפחה ומשתתף בצערם הכבד".