בן 86 נספה בשריפה שפרצה בבית פרטי במועצה האזורית דרום השרון

צוות מד"א הוזעק לזירה ביישוב מתן, לאחר שפרצה במקום דליקה בשל מיטה שעלתה באש. מותו של הקשיש נקבע במקום, ושתי נשים בנות 40 ו-55 נפגעו קל משאיפת עשן

אמבולנס
אמבולנס | צילום: Shutterstock

בן 86 נספה היום (רביעי) בשריפה שפרצה בבית פרטי ביישוב מתן שבמועצה האזורית דרום השרון. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום. שתי נשים בנות 40 ו-55 נפגעו קל משאיפת עשן. האש פרצה כתוצאה ממיטה שהתלקחה.

פראמדיק מד"א פאדי חמדאן סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו לכיבוי השריפה. 2 הנשים שסבלו משאיפת עשן היו מחוץ לבית כשהן בהכרה מלאה והענקנו להן טיפול רפואי שכלל חמצן. מייד כשהתאפשר נכנסנו פנימה בליווי כוחות הכיבוי שערכו במקום סריקה. הגבר היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אמבולנס
אמבולנס | צילום: Shutterstock

לפני כחודש נספתה אישה בת 65 בשריפה בדירה ברחוב הדרור בפתח תקווה. כוחות הכיבוי הגיעו למקום ומצאו את האישה ללא רוח חיים. הושגה שליטה על השריפה. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

דוד פינץ, חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שעולים מהדירה בקומה הראשונה במבנה, כוחות הכיבוי שפעלו במקום איתרו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. מייד כשהתאפשר, נכנסנו פנימה - אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".