"הן פה בשביל החוויה": תחרות מלכת היופי של הסבתות

"סבתוש", תחרות הסבתא היפה בישראל, התקיימה בפעם השישית. 34 נשים התמודדו על 8 תארים, בהם "הפאשניסטה", "הפוטוגנית" ו"נסיכת היופי". "גם אם לא אזכה - לפחות הכרתי נשים שאקח להמשך החיים"

זמן צפייה: 13:31

השבוע, בפעם השישית, התקיימה תחרות "סבתוש" - הסבתא היפה בישראל. על פי אורי קריספין, יוזם ושמפיק האירוע מיומו הראשון, מסביר כי כל מה שצריך כדי להשתתף בתחרות הם "נכדה או נכד ויופי חיצוני".

לקריספין, שבמשך שני עשורים הכתיר מלכות יופי צעירות בדרום, הייתה יום אחד ההברקה להפיק תחרות יופי לסבתות. אומנם מדובר בתחרות, אך לפי קריספין הזכייה היא לא בהכרח המטרה: "כמה שתגיד קלישאה, הן פה בשביל החוויה, הן פה פשוט ליהנות, זה עושה להן את זה - וזו העצמה בשבילן".

לא פחות מ-34 נשים התמודדו על שמונה תארים: "האינסטגרמית". "הפוטוגנית", "חביבת הקהל", "הפאשניסטה", "תגלית השנה", "נסיכת היופי", "סגנית ראשונה" ו"הסבתוש" - התואר הנכסף מכולם.

מבחינת המתמודדות, המטרה היא לא רק התואר - אלא גם הדרך. נורית, בת 62, אימא לשניים וסבתא לחמישה, מסכמת: "גם אם אני לא אזכה, אז זכיתי לפחות להכיר נשים. אני אקח אותן להמשך החיים שלי. נשים חזקות, נשים עם דעה, נשים שיודעות מה הן רוצות מעצמן. כבר עברנו איזושהי כברת דרך".