שרה נתניהו למשפחות החטופים: "תפסיקו להתראיין, זה מעלה את המחיר"

רעיית ראש הממשלה פנתה לבני משפחה של חטופים במהלך פגישה מצומצמת, והציעה להם שלא להתראיין בתקשורת - בטענה שהמסרים שלהם מעלים את המחיר לעסקה בעיניי סינוואר. האמירה עוררה סערה בקרב הנוכחים, שהודיעו כי אין בכוונתם להפסיק ולהופיע בתקשורת - ובסופו של דבר נאלץ רה"מ להתערב כדי להרגיע את הרוחות

זמן צפייה: 01:21

על פי משתתפים בפגישה שקיים אמש (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו עם משפחות החטופים המוחזקים בעזה, שרה נתניהו פנתה בשלב מסוים לנוכחים ואמרה להם להפסיק להתראיין בתקשורת. לדבריה של נתניהו, המסרים של המשפחות בראיונות "מעלים את המחיר" לעסקה בעיני מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר ומשחק לידיו.

דרישתה של רעיית ראש הממשלה עוררה סערה בקרב הנוכחים, שהבהירו כי הם לא מתכוונים להפסיק את הופעותיהם בתקשורת במטרה להעלות את המודעות ולהפעיל לחץ לשחרור קרוביהם. לאחר מכן ראש הממשלה נתניהו נאלץ להתערב כדי להרגיע את הרוחות.

משפחות החטופים מוחות ביציע מול נאום נתניהו במליאה
משפחות החטופים מוחות ביציע מול נאום נתניהו במליאת הכנסת | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חשש המשפחות לגורל יקיריהם המוחזקים בעזה ממשיך לעלות ככל שהימים חולפים, בייחוד לנוכח הדיווחים על מותם של עוד ועוד חטופים בשבי חמאס. מוקדם יותר הערב צה"ל התיר לפרסום כי החטוף סהר ברוך, בן 25 שנחטף לעזה מקיבוץ בארי, נהרג במהלך ניסיון חילוץ של כוחות מיחידה מיוחדת, בליל 8 בדצמבר. "בשלב זה, לא ניתן לקבוע את נסיבות המוות של סהר, ולא ידוע האם הוא נרצח על ידי חמאס או נהרג מאש כוחותינו", נמסר.