חשש לחייה של ספיר: נמשכים החיפושים אחר בת ה-24 מעכו

הצעירה שיצאה מביתה ברחוב הרצל בעיר ביום חמישי עדיין לא אותרה. בן זוגה בן ה-34, כוכב טיקטוק מוכר בחברה הערבית שבחודש שעבר פורסם כי השתולל עם חבריו בקיבוץ כפר מסריק, נעצר בחשד למעורבות בהיעלמותה - ובמשפחתה חוששים לשלומה

זמן צפייה: 00:07

גם היום (ראשון) נמשכים החיפושים אחר ספיר נחום, צעירה בת 24 מעכו שיצאה מביתה ברחוב הרצל בעיר ביום חמישי - ומאז נעלמו עקבותיה. בן זוגה בן ה-34 נעצר בחשד למעורבות בהיעלמותה, ובמשפחתה חוששים לשלומה.

אחותה של נחום, עדן, אמרה אמש לחדשות 13: "אני חושבת שמישהו כלא אותה איפשהו, שהיא במקום כלשהו והיא לא יכולה לצאת ממנו. דיברתי על זה גם עם המשטרה".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2206050919' autoplay='0' credit='' desc='סרטון הטיקטוק שפרסם בן זוגה של נחום לפני שנעצר עם חבריו בכפר מסריק' poster='' kid='1_w465nhk0' duration='']

החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום
החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום | צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה גדולים סורקים
כוחות משטרה גדולים סורקים | צילום: דוברות המשטרה

בן זוגה של נחום, כוכב טיקטוק מוכר בחברה הערבית, נעצר בתחילת החודש שעבר עם כמה מחבריו, לאחר שהם נכנסו בצהרי שבת לקיבוץ כפר מסריק הסמוך לעכו עם עגלות רתומות לסוסים והתפרעו. הצעירים תיעדו עצמם מקללים ומאיימים על חברי הקיבוץ, עד שאנשי הביטחון הרחיקו אותם מהמקום. זמן קצר לאחר שנעצרו הם שוחררו.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2206051314' autoplay='0' credit='' desc='חיפושים אחר ספיר נחום באזור היישוב אבטין' poster='' kid='1_ysfo65qn' duration='']

מפקד מחוז חוף של המשטרה, ניצב יורם סופר, הטיל הבוקר בתום הערכת מצב שקיים את חקירה המקרה על ימ"ר חוף. כוחות המשטרה עורכים חיפושים נרחבים אחר נחום ברחבי עכו, וכן באזורים שונים בגזרה, בסיוע מתנדבים ותוך הפעלת יחידות מבצעיות שונות, ובהם יחידות פרשים וכלבנים, וכן נעשה שימוש ברחפנים ובמסוק.

חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום באזור עכו
חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום באזור עכו | צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר כי כל היודע דבר על מקום הימצאה של ספיר מתבקש להתקשר לתחנת משטרת עכו בטל׳ 04-9876744, או למוקד 100 של המשטרה בכל הארץ. פרטי הנעדרת המותרים לפרסום: גובהה 1.53 מ', מבנה גופה רזה, שיער חום בהיר ארוך.

ספיר נחום
ספיר נחום | צילום: באדיבות המשפחה

הנעדרת, ספיר נחום
הנעדרת, ספיר נחום | צילום: משטרת ישראל

חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום באזור עכו
חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום באזור עכו | צילום: דוברות המשטרה

חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום באזור עכו
חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום באזור עכו | צילום: דוברות המשטרה