עשרות ליוו למנוחות את הישראלי שנהרג בקזחסטן

לבן קוג'יאשוילי, שנהרג במהומות במדינה במרכז אסיה, נטמן בבית העלמין באשדוד אחרי מאמצים רבים להביאו לקבורה בארץ. בנו בן ה-8 חודשים נפגע בדרך ומאושפז בבית חולים

זמן צפייה: 01:27

עשרות בני אדם ליוו היום (שישי) את לבן קוג'יאשוילי, הישראלי בן ה-22 שנהרג במהומות בקזחסטן. הצעיר נטמן בבית העלמין באשדוד, אחרי מאמצים רבים להביאו לקבורה בישראל. במהלך הדרך, בנו של לבן, בן ה-8 חודשים, נפצע וכרגע מאושפז בבית חולים. קוג'יאשוילי היה נשוי לאישה מקזחסטן ואב, הוא הותיר אחריו זוג הורים, אח ואחות.

מטעם המשפחה נמסר: "נודה אם במסגרת הכתבה תדגישו את הערכתנו לחברים, לקונסול ישראל בקזחסטן הגב' פרנקל גלינה, משרד החוץ הישראלי הגב' סימה דובדבני, שגריר קזחסט'ן בישראל מר סטיבלדי בורשקוב ומר אלי נכט סגן ראש עיריית אשדוד על הסיוע שהעניקו".

בשבוע שעבר הודיע משרד החוץ כי לבן קוג'יאשוילי נורה למוות בשבוע שעבר בעיר אלמטי במסגרת המהומות האלימות שפרצו במדינה בתחילת החודש על רקע הזינוק במחירי הדלק. לפי הערכות, קוג'יאשוילי נהג ברכבו יחד עם שני חברים מקומיים נוספים כאשר בשלב כלשהו הוא נקלע לצרור כדורים שנורה לעברו. ככל הנראה כדור אחד פגע בראשו של הישראלי וכדור נוסף בבטנו. חבריו שישבו ברכב נפצעו.