קובי פרץ גורש מהופעה בבסיס, אשתו תקפה: "תחושת השפלה וכאב"

הזמר הגיע אתמול לבסיס בצפון כדי להופיע מול חיילים, אך לפני שהחלה ההופעה הוא סולק מהבמה. בעוד שגורמים בבסיס טענו כי פרץ הגיע ללא האישורים הנדרשים, אשתו, שהיא גם המנהלת האישית שלו, השיבה: "היה תיאום עם כולם, עשיתי את כל הבדיקות המקיפות". הזמר טוען שהופעתו בוטלה מכיוון שהוא נוהג לשיר "שיישרף להם הכפר"

זמן צפייה: 03:54

הזמר קובי פרץ גורש אתמול מבסיס בצפון הארץ, בזמן שהופיע מול חיילים. לטענתו של הזמר, הסיבה שהופעתו בוטלה רגע לפני קיומה, לאחר שכבר נקבעה מראש, היא מכיוון שהוא נוהג לשיר בהופעותיו "שיישרף להם הכפר", ולחלק תפילין לחיילים. על ידי גורמים בבסיס נטען כי פרץ הגיע ללא אישור כניסה לבסיס. אשתו והמנהלת האישית שלו, ענבל פרץ, התייחסה היום (רביעי) לתקרית: "יש לי רגשות מעורבים בסיפור הזה - השפלה, כאב, עצבים ומה לא בעצם".

"לצערי, הערב, חוויתי ביזיון כזה שאני לא יודע את נפשי מרוב צער ועוגמת נפש. למרות שאני חולה, נסעתי שלוש שעות עד למחנה ירדן שנמצא על גבול לבנון, בדרך תפס אותנו מטח טילים מטורף ובמשך דקות ארוכות מצאתי את עצמי משתטח על האדמה ומתפלל שרק לא אפגע", כתב הזמר בחשבון האינסטרגם שלו.

"ממשיך עוד צפונה למרות האיומים והחשש הבטחוני בנסיעה עד לבסיס להופעה שהוזמנה על ידי צה"ל ושנקבעה מראש לפני למעלה משבוע. לתדהמתי, כשאני על הבמה, מולי עשרות חיילים שרק מחכים שאתן להם רגעים של שמחה, לפתע פתאום מישהו כיבה את החשמל ואמר לי 'עוף מפה, אין לך אישור להופיע כאן'. הייתי בהלם, לא הבנתי מה קרה, אז אמרו לי, 'לא רוצים אותך פה כי אתה שר יישרף לכם הכפר'", המשיך פרץ.

ענבל פרץ, התייחסה למקרה: "אני לא ישנתי חצי לילה מכל מה שקרה אתמול. ההופעה של אתמול נסגרה לפני שבוע בתיאום עם כולם כולל כולם. כמובן שאני עושה את כל הבדיקות המקיפות ברמה שדרשתי שזה יהיה במקום סגור כי יש למחרת (היום ומחר) הופעות כפולות ולא רציתי חלילה שיתקרר".

פרץ המשיכה: "מה שעשו לקובי אתמול זה היה מביך ברמה הכי קשה שיש. קובי נסע כמעט שלוש שעות ועוד בדרך לשם היה אזעקות. הוא עוזב את המשפחה והילדים ונותן לחיילים את כל כולו על חשבונו מכל הבחינות כולל הזמן הפרטי. כואב לי בנשמה שזה מה שקרה אתמול שככה 'גירשו' אותו מהבסיס ושעבר את ההשפלה הזאת".