בעלי בית הקפה שהתעמת עם נטלי דדון: "זה פייק אחד גדול"

לאחר שהדוגמנית המוכרת טענה כי בעלי בית קפה בתל אביב סירב לתת לה שירות וקרא לה "פרחה" בשל דעותיה הפוליטיות, כעת מגיעה תגובתו של הבעלים - שסיפר לחדשות 13: "אני לא מכיר אותה בכלל. היא קראה לי אפס אז אמרתי לה לצאת"

זמן צפייה: 06:48

בעל בית הקפה התל אביבי שהתעמת אמש עם הדוגמנית נטלי דדון סיפר היום (שני) לחדשות 13: "לא מכיר אותה בכלל, זה פייק אחד גדול. היא רצתה להצטלם ואני ביקשתי ממנה לה לצאת החוצה, בתגובה לבקשה שלי היא החלה לקרוא לי אפס אז אמרתי לה לצאת מהעסק שלי. לא יודע מי זאת, מאיפה היא, מה היא ואין לי אינסטגרם בכלל. אם היא לא הייתה אומרת לי אפס ואידיוט גם לא הייתי קורא לה פרחה, לא הייתי צריך לקרוא לה פרחה".

כזכור, דדון פרסמה אתמול בחשבון האינסטגרם כי בעלי בית הקפה סירב לתת לה שירות וקרא לה "פרחה". "לאן עוד נגיע? לאן?", היא כתבה, "כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי, בטח לא בשל דעותיי. באמצע יום צילום אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביבי, (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן) ובעל המקום קרא לי 'פרחה' בפני כל האנשים במקום, סגר עליי את דלת הזכוכית בפנים וסרב לתת לי שירות. למה שהוא ישפיל אותי ככה? לא יודעת מה בא לי יותר - לשבור קיר, לצרוח או סתם להקיא".

נטלי דדון
נטלי דדון | צילום: שלומי כהן, פלאש 90

דדון, שמביעה ברשתות החברתיות תמיכה במהפכה המשפטית ונאמה בשבוע שעבר בהפגנת הימין בירושלים, צירפה בחשבון האינסטגרם שלה תיעוד מהאירוע, ובו ניתן לשמוע את מנהל בית הקפה אומר לה: "זה העסק הפרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה. אין נגד החוק, כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס. מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה".

מטעמה של דדון נמסר: "הדלת שנטרקה לי בפרצוף היתה בהפתעה מוחלטת, ממש לא היתה בידי אפילו ההזדמנות לכנות בשמות גנאי וגם בשיח מולו שלמזלי צולם ולמזלי היו עדים למקרה, לא כיניתי אותו בשם גנאי. כל ניסיון לטשטש את ההשפלה שעברתי וכל ניסיון להפוך את האירוע למשהו אחר, הוא התחמקות פשוטה מהמילה 'סליחה' שיכלה בקלות להעניק לילדנו דוגמא ומופת".