הישראלי שחתם בקבוצת פורמולה 1: "זו קפיצת מדרגה ענקית"

רוי ניסני הצטרף לקבוצת "רוקיט וויליאמס" כנהג מבחן, ויהפוך לישראלי השני בסבב - אחרי אביו, שהיה הראשון. בריאיון לחדשות 13 סיפר: "נכנסתי למועדון היוקרתי"

זמן צפייה: 02:40

נהג המרוצים רוי ניסני, שחתם עם קבוצת "רוקיט וויליאמס" ויהפוך לישראךלי השני, סיפר לחדשות 13 הערב (רביעי) על החתימה המרגשת: "זאת בעצם קפיצת המדרגה הגבוהה ביותר שאפשר לעשות בספורט מוטורי. נכנסתי לקבוצת פורמולה 1, זה קצה הפירמידה במרוצי המכוניות. נכנסתי להיות נהג מבחן, ועשיתי למעשה את הקפיצה הגדולה ביותר, כניסה למועדון היוקרתי ביותר הזה"

ניסני סיפר על אביו, חנוך, שהיה הנהג הישראלי ב"פורמולה 1", ואמר: "התחלתי בגיל צעיר במכוניות קרטינג. אבי, אגב, התחיל לנהוג באותו הגיל. סללנו דרך דומה, אמנם שלי הייתה יותר ארוכה, אבל אני פועל בדרך משלי".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

4 רקטות נורו לעבר עוטף עזה – שתיים יורטו ע"י כיפת ברזל

"שתקנו מפחד": קומיקאית איראנית מבקרת את המשטר בפנים גלויות

המרכז הסורי לזכויות אדם: "3 פעילים איראנים נהרגו בתקיפה"

עוד סיפר נהג המירוצים על התהליך שעובר במהלך מירוץ: "המוח מתפקד כשחקן הראשי בתוך מכונית הפורמולה, במיוחד החלק האינסטיקטיבי שבו. כל מה שקורה, קורה במהירות כל כך גבוהה. לכן, הכל צריך לפעול בצורה אינסטקטבית. אנחנו כמובן מתאמנים על הכל, וצריך ללמוד לחזות ולהבין מה יקרה בכל אלפית שנייה. כמו כן, מדובר בכישרון מאוד עדין וקוארדינטיבי של ההגה, הדוושות וכל שאר המערכות שמפעילות את הרכב".

על תפקידו החדש אמר: "אני משמש הנהג שיבחן את הרכב החדש בסימולטרים ועל המסלולים עצמם. במקצי ה-FP1, שהם מקצי אימון בטרם כל מירוץ על המסלולים השונים בעולם. שם, אתן את הפידבק שלי ואצבור את הידע והניסיון כדי להפוך לנהג מירוצים בשנים הקרובות"