למרות האיסור: פרופ' גמזו יצא לחופשה של שבועיים באיטליה

מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב ופרויקטור הקורונה לשעבר טס למדינה הכתומה - על אף האיסור לעובדי הבריאות לצאת מהארץ. במכתב ששלח לעבודים כתב: "אשלב גם ביקור לשנה טובה אצל חלק מהתורמים"

רוני גמזו | צילום: חדשות 13

למרות האיסור לעובדי הבריאות לטוס לחו"ל, מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב ופרויקטור הקורונה לשעבר פרופסור רוני גמזו יצא לחופשה של שבועיים באיטליה - כך פורסם היום (שני) לראשונה בחדשות 13. יש לציין כי איטליה מוגדרת מדינה כתומה, והחוזרים ממנה נדרשים בבידוד, אלא אם חוסנו במנה השלישית.

במכתב שכתב לעובדי המרכז הרפואי כתב גמזו כי "החלטתי להצטרף לחו"ל לבת זוגי ובתי שיצאו לפני שבועיים לחופשה שתוכננה מזמן. ביטלתי את השתתפותי עקב המצב שהיה - הגעגוע, ביטול הבידוד לחוזרים והתמתנות המצב מאפשרים לי זאת כעת. אשלב גם ביקור לשנה טובה אצל חלק מהתורמים שלנו ואפגוש נציגות של ממשלת לומברדיה לשיתוף פעולה על ניהול לאומי של הקורונה וחדשנות רפואית".

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב עדכן את מנכ"ל משרד הבריאות על הצטרפותו לחופשה המשפחתית, אליה יצאו כבר בני משפחתו. לאחר שהתרשם מנכ"ל משרד הבריאות כי יש מענה חליפי ותפקוד בית החולים לא ייפגע, אישר את היציאה לחופשה".