רוכב האופניים שהקיף את העולם מת מפצעיו לאחר תאונה קשה

סוף עצוב: רועי "ג'ינג'י" סדן, שנפצע קשה לפני יומיים לאחר שנפגע מאוטובוס בכביש שסמוך לקיבוץ שבו הוא מתגורר, מת מפצעיו בגיל 39. סדן מוכר בתור הישראלי הראשון שהקיף את העולם על אופניו

זמן צפייה: 01:24

סוף עצוב: רוכב האופניים רועי "ג'ינג'י" סדן, שהתפרסם לאחר שהקיף את העולם על אופניו, מת היום (שישי) לאחר שהיה מעורב בתאונה קשה. לפני יומיים נפצע סדן קשה מאוד מפגיעת אוטובוס בכביש שסמוך לקיבוץ ראש הנקרה, שבו הוא גר. סדן, בן ה-39, פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשהוא מורדם ומונשם, והיום כאמור נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. סדן יובא למנוחות ביום ראשון בשעה 14:30.

מהמרכז הרפואי שבו אושפז סדן נמסר כי נקבע לו מוות מוחי לרוכב האופניים. לסדן היה כרטיס אדי ומשפחתו הסכימה לתרום את איבריו. ההשתלות יבוצעו בהמשך היום.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

תחקיר "הארץ": טענות לתקיפה וניצול מיני מצד יהודה משי זהב

מקדם ההדבקה ירד ל-0.83; שיעור הבדיקות החיוביות: 3.1%

"נוכל הטינדר": משפחת לבייב סוגרת חשבון עם המתחזה שחי חיי פאר

זירת התאונה שבה נפגע רועי סדן
זירת התאונה שבה נפגע רועי סדן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ספד לסדן: "אני כואב את לכתו של רועי סדן, איש ספורט והרפתקאות ברמ"ח איבריו. רועי היה אחד מהישראלים מעוררי ההשראה. הוא עשה לנו שירות טוב בעולם, ובעיקר הראה לנו שאין דבר שאינו אפשרי. יהי זכרו ברוך".

סדן התפרסם בעבר, לאחר ששרד פציעה קשה בהודו בשנת 2015 כשנפגע ממפולת סלעים. אחרי כן השתקם וחזר לרכוב. ביולי 2007, בתום שנה של אימונים, החל סדן במסע חובק עולם למשך ארבע שנים וחצי - הקפת העולם באופניים על פני 66 אלף ק"מ, תוך חצייתן של 42 מדינות. סדן ערך את המסע לבדו, ללא תמיכה של צוותים לוגיסטיים.

רוכב האופניים רועי סדן
רוכב האופניים רועי סדן | צילום: חדשות 13