רוכב האופניים רועי סדן נפצע קשה מפגיעת אוטובוס בצפון

בן ה-39 מראש הנקרה, שהפך לישראלי הראשון שהקיף את העולם על אופניו, נפצע ליד ביתו ופונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה. נהג האוטובוס, בן ה-66, עוכב לחקירה

זמן צפייה: 03:31

רוכב האופניים רועי "ג'ינג'י" סדן, שהתפרסם לאחר שהקיף את העולם על אופניו, נפצע אתמול (רביעי) קשה מפגיעת אוטובוס בכביש שסמוך לקיבוץ ראש הנקרה שבו הוא גר. בן ה-39 פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשהוא מורדם ומונשם. נהג האוטובוס, בן ה-66, עוכב לחקירה. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

חובש מד"א דור וקנין סיפר: "רוכב האופניים שכב בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפגע מאוטובוס. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשהוא מורדם ומונשם, במצב קשה ויציב".

זירת התאונה שבה נפגע רועי סדן
זירת התאונה שבה נפגע רועי סדן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

סדן התפרסם בעבר, לאחר ששרד פציעה קשה בהודו בשנת 2015 כשנפגע ממפולת סלעים. אחרי כן השתקם וחזר לרכוב. ביולי 2007, בתום שנה של אימונים, החל סדן במסע חובק עולם למשך ארבע שנים וחצי - הקפת העולם באופניים על פני 66 אלף ק"מ, תוך חצייתן של 42 מדינות. סדן ערך את המסע לבדו, ללא תמיכה של צוותים לוגיסטיים.