התאונה הקטלנית בכביש 6: שלושה נהרגו, בהם בני דודים מהנגב

ג'יהאד אימן נסאסרה בן ה-21 ופארס מוחמד נסאסרה בן ה-19, תושבי כסייפה, הם שניים מההרוגים כתוצאה מהתנגשות ארבעה כלי רכב סמוך לקריית גת. בנוסף נהרג גם גבר בן 50, ונפצעו ארבעה אנשים נוספים

זמן צפייה: 00:13

בני הדודים ג'יהאד אימן נסאסרה בן ה-21 ופארס מוחמד נסאסרה בן ה-19 - בני דודים מכסייפה שבנגב - הם שניים מההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית אמש (שני) בכביש 6, סמוך לקריית גת. בתאונה נהרג גם גבר בן 50, ונפצעו ארבעה אנשים נוספים.

כוחות הצלה גדולים הגיעו לזירת התאונה, שנגרמה מהתנגשות בין ארבעה כלי רכב, כאשר אחד הרכבים עלה באש. מותם של שלושת ההרוגים נקבע בשטח, וצוותי מד"א שהוזעקו לזירה פינו לבית החולים סורוקה את הפצועים, בהם שני צעירים בני 25 שפונו במצב בינוני ושני פצועים נוספים במצב קל.

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של המשטרה בדרכם לזירה לחקירת נסיבות התאונה". בעקבות התאונה, כביש 6 נחסם לכיוון דרום מחללף מאחז, כאשר שוטרים הכווינו את הנהגים לכבישי 35 ו-40, והבוקר נפתח הכביש לתנועה.

זירת התאונה בכביש 6
זירת התאונה בכביש 6 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

חובש רפואת חירום במד"א שעיה כץ סיפר: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר. תחילה ראינו שלושה רכבים עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר כבן 50 נלכד באחד מהרכבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

"ברכב השני היו שני גברים כבני 25 שנפצעו בינוני וברכב השלישי שני הנוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה. במרחק של כ-150 מטר דרומית אלינו הייתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחיה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש כשניתן היה להתקרב - זיהינו שני נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

זירת התאונה
זירת התאונה | צילום: איחוד הצלה

מוקדם יותר אמש נפצעה קשה פעוטה בת שנתיים מפגיעת רכב ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהיא מצבה קשה וסובלת מחבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד"א אלי ביטון ופארמדיק מיחידת האופנועים של מד"א יהודה שושנה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה ששכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וקיבוע ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים".